NAV-nál külön be kell jelenteni a lakcímváltozást?
Novemberben elköltöztem, nagyjából november 20-a környékén be is lettem jelentve az új lakcímemre, kaptam új kártyát.
Mindenhol elintéztük a papírokat, amit az okmányirodában mondtak (bank, biztosító, előfizetéses szolgáltatások stb), de nem mondták, és én is úgy tudtam, nem kell, hogy a NAV-nál kell-e.
Ehhez képest most a régi lakcímemre jött az adóbevallásos levelem.
Náluk is be kell ezt jelenteni? Ha igen, akkor hol és hogyan tudom ezt elintézni?
Ha nem, akkor nem lesz gond, hogy a levél a régi címemre jött, a munkahelyem pedig már az új címemre állította ki a jövedelem papíromat?
Nem kell, mert össze vannak kapcsolva a rendszerek, de lehet, hogy esetben valami hiba csúszott a rendszerbe.
Ha van ügyfélkapud, akkor húzz le egy NAV folyószámla kivonatot és nézd meg, hogy azon milyen cím van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!