Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » NAV-nál külön be kell jelenten...

NAV-nál külön be kell jelenteni a lakcímváltozást?

Figyelt kérdés

Novemberben elköltöztem, nagyjából november 20-a környékén be is lettem jelentve az új lakcímemre, kaptam új kártyát.

Mindenhol elintéztük a papírokat, amit az okmányirodában mondtak (bank, biztosító, előfizetéses szolgáltatások stb), de nem mondták, és én is úgy tudtam, nem kell, hogy a NAV-nál kell-e.

Ehhez képest most a régi lakcímemre jött az adóbevallásos levelem.

Náluk is be kell ezt jelenteni? Ha igen, akkor hol és hogyan tudom ezt elintézni?

Ha nem, akkor nem lesz gond, hogy a levél a régi címemre jött, a munkahelyem pedig már az új címemre állította ki a jövedelem papíromat?



2016. jan. 27. 16:55
 1/1 anonim ***** válasza:

Nem kell, mert össze vannak kapcsolva a rendszerek, de lehet, hogy esetben valami hiba csúszott a rendszerbe.


Ha van ügyfélkapud, akkor húzz le egy NAV folyószámla kivonatot és nézd meg, hogy azon milyen cím van.

2016. jan. 27. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!