Lejárt a TB-m. Kitöltöttem az Abevjava-val a 15T1011-et. És most mit csináljak? Hova kell küldeni/leadni? Mikor kell fizetni és mikor lesz TB-m?
Figyelt kérdés
2015. dec. 23. 08:06
1/5 bithorlo válasza:
Szia! Ha van ügyfélkapud, akkor oda feltöltöd. Ha nincs, akkor kinyomtatod, megnézed a területileg illetékes Nav címét és oda küldöd. De bemehetsz a legközelebbi adóhivatalba is, vagy kormányablakba, ott is tudnak neked segíteni, meg mivel tb, így az oep-hez is fordulhatsz tanácsért.
2/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2015. dec. 23. 09:33
3/5 anonim válasza:
Nyomtasd ki 2 példányban, írd alá!!! és vidd be személyesen a legközelebbi nav-hoz. Ott akkor már rögtön kérhetsz is a további hónapra való befizetési csekket... ha ezt a kitöltött nyomtatványt ügyfélkapun keresztül küldöd be a nav-hoz, akkor még külön nyomtatvány, amit a csekket megigényelheted, így pedig egy nekifutásra mindent el tudsz intézni, és a kérdéseidre is válaszolnak!
4/5 anonim válasza:
#3
Átutalással is lehet teljesíteni, így a csekk nem szükségszerű. Aki ügyfélkapuzik, az általában elektronikusan intézi az ügyeit, és nem akar csekkel szórakozni.
5/5 anonim válasza:
Ha ügyfélkapuzik!
Attól, hogy letöltötte és kitöltötte a nyomtatványt, még egyáltalán nem biztos, hogy ügyfélkapuzik!
Másrészt valamikor én is ügyfélkapuztam évekig, de a befizetéseket nem elektronikusan intéztem!
Majd a kérdező eldönti, hogy milyen módon fogja fizetni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!