Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Ha egyszerűsített adóbevallás...

Ha egyszerűsített adóbevallás szeretnék tenni NAV irodájában, szükséges az 14M30-as igazolás nyomtatott formában, vagy elég ha megvannak a rajtalévő adatok?

Figyelt kérdés
Emailben kaptam az igazolást a munkáltatótól, és telefonon PDF formátumban megvan a szükséges adatok miatt, de nincs itthon nyomtató, szóval ha nem szükséges, nem akarok emiatt fölösleges köröket tenni.
2015. máj. 18. 23:51
 1/3 anonim ***** válasza:
Február 20-ig lehetett!
2015. máj. 19. 06:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 belapus ***** válasza:
A kirendeltségen kérsz 1453-as nyomtatványt, ha van mód rá, ott helyben kitöltöd, majd leadod.
2015. máj. 19. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Amúgy nem kell a nyomtatványt bemutatni az adóbevallás során, de 5 évig meg kell őrizni.
2015. máj. 21. 02:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!