Ha egyszerűsített adóbevallás szeretnék tenni NAV irodájában, szükséges az 14M30-as igazolás nyomtatott formában, vagy elég ha megvannak a rajtalévő adatok?
Figyelt kérdés
Emailben kaptam az igazolást a munkáltatótól, és telefonon PDF formátumban megvan a szükséges adatok miatt, de nincs itthon nyomtató, szóval ha nem szükséges, nem akarok emiatt fölösleges köröket tenni.2015. máj. 18. 23:51
2/3 belapus válasza:
A kirendeltségen kérsz 1453-as nyomtatványt, ha van mód rá, ott helyben kitöltöd, majd leadod.
3/3 anonim válasza:
Amúgy nem kell a nyomtatványt bemutatni az adóbevallás során, de 5 évig meg kell őrizni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!