Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Hogyan kell eljuttatni/átadni...

Hogyan kell eljuttatni/átadni eseti meghatalmazást az adóhivatalnak?

Figyelt kérdés
Magánszemély általi meghatalmazásról van szó magánszemély részére. Postán kell megküldeni (hova?) vagy személyesen lehet átadni az aktuális témának a megbízott részéről történő személyes ügyintézéskor? A meghatalmazó szja-val kapcsolatos státuszának megismeréséről van szó.
2015. ápr. 24. 15:37
 1/2 Icus47 ***** válasza:
Személyes ügyintézéskor.
2015. ápr. 24. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ!
2015. ápr. 24. 19:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!