Nem kaptam adóbevalláshoz nyomtatványt. Pedig tavaly dolgoztam. Ki csinálja meg? Én vagy a volt munkáltatóm?
Figyelt kérdés
Tavaly volt munkahelyem. Szeptemberben léptem ki a cégtől, azóta nem dolgoztam, munkanélkülin voltam. Az adózást a volt munkáltatóm csinálja meg, mivel nála dolgoztam tavaly? Vagy ha kiléptem neki már nem kötelessége? Hogy tudok beszerezni nyomtatványt? A válaszokat köszönöm!2015. márc. 18. 14:08
1/2 anonim válasza:
Kiléptél, nem fogja megcsinálni, hiszen honnét is tudná, hogy utána már sehova sem léptél be, tehát nincs esetedben mit "összevonni"!
Kérj az ügyfélszolgálaton személyesen, vagy levélben nyomtatványt, vagy szedd le a netről. A nyomtatvány sorszáma 1453. sz. bevallás-garnitúra. Előtte kell az alap-program hozzá... akár kitöltheted géppel és ha van ügyfélkapud elküldheted nekik azon keresztül, vagy kinyomtatod és beküldöd postán, vagy beviszed személyesen... kismillió lehetőség van, de neked kell intézkedned, arra ne várj, ők nem fognak küldeni neked!
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segitséget!
2015. márc. 18. 15:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!