Egyén vállalkozóként venni kell ugye számlatömböt, a cég akihez meg szerződök azt mondja, hogy nem lesz rá szükség mert elektronikusan fogunk számlázni. Hogyan működik ez pontosan?
Figyelt kérdés
2012. máj. 22. 10:55
1/5 anonim válasza:
Az, hogy megvetted, az jó, az apeh ellenőrzi. Tedd el, legyen meg!
Ezt a fajta számlázást általában biztosítók és hasonló, u.n. üzletkötői munkakörben dolgozók részére végzik. Aki fizet, az készíti el számítógéppel a számlát úgy, és olyan tartalommal, mintha te magad vésted volna fel a saját számlatömbödbe. Ezt elkészítik helyetted géppel, és egy példányt kapsz belőle te is, hogy legyen miről a bevételedet lekönyvelni. Csak ez nem kézzel írott, hanem nyomtatott forma.
2/5 A kérdező kommentje:
Értem. Köszönöm!!! És akkor a számlatömb üresen marad vagy amit ők irnak azt fel kell vinni a számlatömbbe is?
2012. máj. 22. 12:53
3/5 anonim válasza:
A számlatömb üresen marad, bele ne vésd még egyszer, mert akkor 2x kell megadóznod utána!!!!!
4/5 A kérdező kommentje:
Annyira hülye vagyok ezekhez a dolgokhoz , hogy a könyvelőm már vagy 3szor a számba rágta ezeket a dolgokat és szépen el is mondja meg minden, ott értem is, de már másnap tök zűrzavar az egséz.
:)
2012. máj. 22. 13:32
5/5 anonim válasza:
Az elektronikusan küldött számlát nem elég kinyomtatva megőrizni, azt elektronikus formában is el kell tárolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!