Van valakinek anyaga Pályázati pénz kezelésével, elszámolásával, kapcsolatban?
Ha a Számviteli Törvényben erre vonatkozóan nincs külön, kötelező erővel bíró előírás (nekem nem rémlik), akkor max. a pályázat-kiíró által megköveteltek betartása jöhet szóba.
Találkoztam (vállalkozó) esetében olyannal, hogy már a pályázati pénzt is csak külön bankszámlára volt hajlandó leutalni. Ez esetben azokat a bank-kivonatokat természetesen külön dossziéban fűztem le, és a kifizetés alapbizonylatait (számlákat) is külön kezeltem.
Másiknál ilyen előírás nem volt, ettől függetlenül azokról a számlákról és bank-kivonatokról készítettem egy fénymásolatot, külön dossziéban gyűjtve, hogy egy utó-ellenőrzéskor folyamatában, könnyebben tudjanak eligazodni benne.
Mindkét esetben a számlakeretben alábontásokat csináltam, az 1-es, 2-es, 5-ös (és ahol kellett) számlaosztályokban.
Én segítek, ha konkrét kérdéseid vannak. De így, hogy "pénz kezelésével kapcsolatosan" kell segítség, nem sokat tudok :)
A lényeg: csak azt fizethetsz pályázati pénzből, amire a pályázat támogatást adott. (MÉG AKKOR IS, HOGYHA VALAMI VÁLTOZÁS VAN. Tehát pl. terveztetek a költségvetésben egy projektort 123.415 Ft-ért, de amikor vásároltátok, akkor 123.520 Ft-ba került. Ekkor 123.415 Ft-ot fizethetsz ki a pályázati számláról, a maradék 105 Ft-ot pedig "önerőből", más forrásból. Erre nagyon figyelj! [és igen, ha 1 átutalásos számlát így kell megbontanod, akkor 2 helyről, kétszerre fogod a számlát megfizetni.]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!