Ki foglalkozik, vagy kihez lehet fordulni ha egy telefon szolgáltatónál, feltételezésünk szerint lehúznak minket?
Folyamatos ködbérezés...
A befizetett számlák nekünk megvannak sms.ben de az applikációban semmi nyoma ..
Nagyon felháborító hogy ilyen hanyagsággal dolgoznak!
A szerződés módosítást rosszul jegyzik be stb stb ilyen kis problémák amiért nekünk kell meg fizetni
Ez már nem az első sor... Harmadjára már nem szeretnék a szolgáltatót be vonni.
Maximum alperes ként





Nézd át az összes levelezéseteket.
A szerződést is.
Nézd meg, hogy melyik szót nem érted.
A szerződéseket ugyanis tervszerűen idegen szavakkal szokták megbonyolítani.
Mire a végére érsz ,lehet, hogy felismersz valamilyen turpisságot.
Sok sikert !





"Maximum alperes ként"
Gondolom a magabiztossàg hogy ezzel nem te jàrnàl rosszabbul a tudatlansàgbol ered.





Részben a tudatlanság is jelen van, szépen le szűrték.
Így akkor a szolgáltató már hasra ütésre meg is teheti hogy.:
-A tárgyhavi számlán túl, +15.000ft követeljen.
-A szerződés modosítást meg véletlen se kell bejegyezni....
-Kisebb tarifacsomag helyett nagyobbat jegyez be(úgy hogy én ott se vagyok, mivel amikor bent voltam éppen üzemzavar van a rendszerben)
-Módosításra került a tárgyhavi számlák 10.-i időpontra, úgy látszik ez is el évül félév után
-És ha le jár egy telefon törlesztő részlete, fel se tűnik a számlán.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!