Mi a különbség ügyfélkapu és az ügyfélkapu+ között?
Bármilyen problémám volt eddig (nem sok) személyesen mentem be és kivártam a soromat. Jelenleg egy új típusú személyim van (1 hónapos) és ez már valamilyen extrát tartalmaz így több dolgot tudok online intézni vele elvileg.
Ehhez lehet köze az ügyfélkapu+ nak vagy ez teljesen más?
Mi a különbség?
Kizárólag az ügyfélazonosításban van különbség: az Ügyfélkapu+ kétfaktoros azonosítást alkalmaz, emiatt biztonságosabb. Semmi másban nem különbözik a kettő.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az Ügyfélkapu belépésnél csak felhasználónevet és jelszót kell megadnod. Az Ügyfélkapu+ belépésnél ugyanezeket meg kell adni, majd egy mobilalkalmazásból származó ideiglenes azonosítót is meg kell adni. (Ez azért jó, mert ha bárki megtudná vagy ellopná a felhasználónév-jelszó párost, akkor még mindig védett marad a fiókod.)
Az Ügyfélkapu használata egyébként nem függ össze a személyi igazolványod típusával, teljesen régi típusú személyi birtokosai is ugyanúgy használhatják az Ügyfélkapu+-t.
Szuper vagy köszönöm.
pár perce adtam be egy kérelmet (részletfizetés vagy törlés) a NAV hoz e-papapír felületen.
Találtam egy kérelem felületet , jól sejtem hogy innentől kezdve (nekem valamiért eddig kimaradt ez az ügyfélkapus megoldás) ez is egy hivatalos módja ilyen kérelmek vagy ügyintézések kivitelezésére?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!