Ha ez ember albérletet ad ki, akkor azt hogyan kell adózni? És elég év végén a bevallásban, vagy már szerződéskötéskor be kell jelenteni?
"Van aki adózik albérlet kiadás után?"
Jelen.
Én nem szeretek adózni ennek a kormánynak, de nyugodtan aludni annál inkább...
14: Nem, csak ha kiszúrnak ellenőrzésre. 5 évig meg kell őrizni minden papírt.
Sok szabály van, legjobb, ha elmész egy tanfolyamra.
Nem kell mást csinálni.
Nemrég úgy volt, hogy adószámot válthatsz ki rá magánszemélyként, és az alatt is csinálhatod, akkor kell a számlatömb, de tavaly megkérdeztem telefonon és azt mondták, ha van is adószám, adóazonosító jel alatt kell futtatni ezt, és akkor ugye nem számlát adsz, csak aláírjátok, miket vettetek át egymástól.
14: Önálló tevékenység, igen.
Ha van munkahelyed, akkor ott van könyvelő, aki megcsinálja a bevallásodat minden januárban, őt megkérheted, hogy tegye ezt is bele, de jelenthetsz a munkahelyen önadózóvá válást is, akkor ő odaadja a munkahelyi elszámolást és te állítod otthon össze az adóbevallásodat.
"Ha van munkahelyed, akkor ott van könyvelő, aki megcsinálja a bevallásodat minden januárban, őt megkérheted, hogy tegye ezt is bele,"
Munkáltató már évek óta nem készítheti el a magánszemély adóbevallását. Amit a munkáltató január 31-ig kiad a dolgozóinak, az egy olyan igazolás, ami alapján a bevallás elkészíthető. Az nem tartalmazhat más adatot, mint amihez a munkáltatónak köze van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!