Egy webáruházban rendeltem egy akciós terméket, aminek nagyon kedvező ára volt. A bolt felhívott telefonon, hogy az ár hibás volt, és nem áll módjukban teljesíteni ezen az áron a megrendelést. Joguk van ehhez?
tévedés, nincs joguk. azon az áron kötelesek eladni, amin kiírták, akkoris ha hibás. nézz csak utána. nyilván marha nehéz bizonyítani, hogy akkor más ár volt kiírva, mikor rendelted, de a törvény szerint kutya kötelességük azon az áron adni. mi a tescoban egyszer vettünk valamit és a kiírtnál drágábban húzták le, mondván az a helyes ára. nyilván mentem reklamálni, hogy nem ennyi van kiírva. beletelt fél órájukba, de odaadták annyiért, ugyanis nem tehet mást. az ő hibája, ha rosszul ír ki valamit és a vásárlók megtévesztésének minősül. sajnos sokan nem tudják ezt.
ergo nincs joguk hozzá. ha egy katalógusban rossz az ár, akkoris a bolt szívja meg, ugyanis még vásárlás előtt figyelmeztetnie kell, hogy más az ár(plakátokon, kiírásokon minden boltban).
de valószínűleg nem tudod bizonyítani, viszont megvenned sem kötelező.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!