Miért nem tudok rendesen lekérdezni sok dolgot az ügyfélkapun, amit szeretnék (nem jelenít meg semmit)?
Például eBEV portálon le szerettem volna kérdezni, hogy a TB hogyan áll, de minden pdf tök üres, közben meg nemrég kaptam postán levelet, hogy be kéne fizetni több évnyi tartozást határidőre.
aztán megnézném a bejelentést, de az a rész is üres.
vagy rosszul kérem le? (nem hinném)
friss az ügyfélablakom, ha ez számít
ezen kívül magán az mo oldalon semmit nem tudok csinálni, mert mindhez azt a java programot dobja fel és nem tudom kezelni
akkor most mit lehet csinálni ügyfélkapun konkrétan?
vagy miért nem jeleníti meg a lekérdezéseket rendesen?
csináltam olyan lekérdezést is, hogy minden, de kb. csak egy sor jelent meg valamivel kapcsolatban, ami nem lényeges.
Nincs a feltételnek megfelelő tétel az adatbázisban!
ennyit kapok kb mindenre
most akkor van tartozásom vagy nincs? vagy csak a rendszer hiányos gondolom
Nem tudom, nekem simán működik.
eBEV szolgáltatások alatt az adószámla... fülre kattintva a felső táblában elindítasz egy "új lekérést". Alapból megajánlja az aktuális napot dátumnak. Ne változtass rajta semmit és nyomj rá a lekérdezés indítására.
Az alsó táblában megjelenik az, amit lekértél. Szürkén. Majd idővel lesz ott kék színnel és aláhúzva, hogy "elkészült eredmények". Arra rákattintva, alatta a pdf. ikon színesre vált. A színes pdf. ikonra kattintva letöltődik a gépedre az adófolyószámlád, és ott meg tudod nyitni. Ha nincs semmid, akkor is kidobja az adófolyószámlád úgymond adatok nélkül, mivel adófolyószámlája nem sok embernek nincs.
Remélem, tudtam segíteni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!