Pénztárgép elszámolási hiba hogyan oldható meg?
Sziasztok!
Tegnap történt velem először ilyen, és nem tudom, hogyan kellene megoldani.
Bankkártyás terminál van a boltban. A tegnap esti zárásnál a terminálos forgalom 100 forinttal több volt, mint a pénztárgépben megjelenő kártyás fizetéses forgalom. Megpróbáltam a rendelkezésre álló papírok alapján utánanézni, és sejtem is, hogy melyik tételnél lehetett a gond. Egy tételt a pénztárgépbe rosszul ütöttem be, 100 forinttal kevesebb lett beütve, mint a fizetendő, és kártyáról levont. Persze a blokk még véletlenül sincs nálam :(, a vevő elvitte magával a terminálos papírral együtt.
A könyvelő nem igazán tudta, hogy kellene megoldani a dolgot. Javasolta, hogy vegyek egy pénztárgép napi bevételének módsító tételei elnevezésű nyomtatványt, és abban írjam le az eset körülményeit, és hogy ezért 100 forinttal többnek könyveljük el a bevételt.
Vettem is egy ilyen nyomtatványt, viszont ahogy elnézem, ezzen csak sztornózási (bevétel csökkentési) lehetőséget ír.
Előfordult már valakivel ilyen eset? Hogyan szoktátok, hogyan lehet megoldani, hogy jó legyen?
Nem éppen szabályos, de egy 100ft-t ma beütni. Mivel jelenleg többlete van, és nem látta azonnal a nav a bevételt, talán ez egy megoldás, de itt a napok lesznek elcsúszva.
Vagy egy nagyon rossz megoldás, hogy jegyzőkönyv, téves fizetés, és kpban visszafizetés, de ez az inkább ne lehetőség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!