Személyesen regisztraltam ügyfélkapura. A regisztráció után nem kattintottam a megadott linkre, a második eMailben az az üzenet állt, hogy tárhely létrehozva. Nincs szükségem az ugyfelkapura. Elég csak a kapott kodot nem aktiválni?
Érdemes aktiválni, nem kerül semmibe. Viszont sok ügyet kényelmesen el tudsz intézni.
Tárhelyet automatikusan kap mindenki , mivel az állami szervek által küldött dokumentumok ott jelennek meg, illetve ott tudod megőrizni őket.
Egyik ismerősöm az ugyfelkapura kapta az FMH-t. Sikerült benéznie és nem reagált 15 napon belül, most inkasszozzák.
Pl. ha nekem is vm. fontos ertesites jönne és nem figyelem napi rendszerességgel a fiokom, akkor nem fogok tudni időben reagálni.
Attól még aktiválhatod.
Rendelkezési nyilatkozatnak vagy minek hívják -> Ha úgy rendelkezel az ügyfélkapudról, hogy azt nem hivatalos értesítési címként kívánod használni, akkor az oda érkező levelekben foglaltak nem váltanak ki joghatást. Magyarul: Nincs következménye, ha valamiért nem vetted vagy nem tudtad átvenni időben, nem áll be a vélelmezett kézbesítés. Akkor plusszban kipostázzák az iratot.
Ettől függetlenül az ügyfélkapu többi részének előnyét még élvezheted.
Közben megtaláltam hozzá a leírást:
Közben megtaláltam a megoldást.
“Ügyfélkapus hozzáférését – bejelentkezés után - bármikor megszüntetheti az „Ügyfélkapu törlése” menüpontban a "Törlés" gombra kattintva.
Amennyiben az Ügyfélkapuba nem tud bejelentkezni, és új kódot sem tud kérni, abban az esetben regisztrációjának megszüntetését személyesen, bármelyik regisztrációs szervnél kérheti.”
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!