A NAV miért bonyolítja meg ennyire a dolgokat?
Figyelt kérdés
Ma az Ügyfélkapun keresztül kaptam tőlük egy levelet, hogy a tértivevényes levelük visszament hozzájuk azzal, hogy nem kerestem. (Hozzáteszem, hogy hiába voltam végig itthon, nem csengetett a levéllel a postás, és értesítőt sem dobott be, de ez a Magyar Posta hibája, nem a NAVé)
A Ügyfélkapun magát a levelet nem küldték el, hanem írtak egy telefonszámot, hogy hívjam fel őket. A telefonszámon azt mondták, hogy írjak egy levelet az epapir.gov.hu-n arról, hogy küldjenek elektronikus másolatot.
Miért nem tudták egyből elküldeni a levél másolatát? Ha nem tudták valamiért, akkor miért nem írják le egyből, hogy írjak egy elektronikus levelet, amiben kérjek elektronikus másolatot, miért kell még egy telefonhívást is intézni?
2021. ápr. 14. 10:27
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezek ilyenek, mindent megnehezítenek. Konkrétan mindegy nekik, csak nehogy egyszerűen tudj megoldani bármit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!