Miért nem tudok belépni a NAV Online Számla Teszt környezetébe a meglévő Online Számla felhasználó nevemmel?
Korábban már sikeresen regisztráltam a NAV Online Számla rendszerébe.
Az Online Számla rendszerbe be is tudok lépni, de amikor a Teszt környezetet szeretném kipróbálni, nem fogadja el az éles rendszerbe történő korábbi regisztrációnál megadott belépési adataimat (felhasználónév, jelszó).
- Miért?
- Újra meg kellene ismételni a regisztrációs folyamatot külön a Teszt verzióhoz is?
- Vagy aki már regisztrált az Online Számla rendszerbe, az már nem léphet be a Teszt környezetbe?
(Kézi számlatömbben kiállított számlák adatainak felvitelét szeretném kipróbálni. Megnézném, hogy milyen felületen és konkrétan milyen adatokat kell megadni. Hogy egyáltalán hogyan kell használni. Gondolom a Teszt környezet teljesen azonos az élesben használatos rendszerrel.)
A teszt rendszer külön regisztrációt igényel, nincs átjárás a két rendszer között.
Hosszabb távon pedig kifizetődőbb egy számlázóprogram (akár ingyenes) használata is, több okból kifolyólag is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!