Ha ilyeneket tudok csinálni magamtól is, az azt jelenti, hogy tudok számlázni?










Kiváltja a vállalkozói igazolványt, akkor kap egy adószámot, azzal besétál a nyomtatvány boltba, és akkor egy szigorúan sorszámott számla tömböt. A boltos felvési egy nyomtatványra, hogy milyen adószámú vállalkozó milyen sorszámú tömböt vette meg tőle, és hó végén a listát beküldi a nav-hoz.
Ettől kezdve nyomon tudják követni, hogy az adott tömbben levő számla az országban bárhol megjelenik, akkor azt ki, hol vette, és jogosan írt-e bele az, aki az eladó neve: címszó alatt szerepel.















A munkakör, aminek "számlázó" a megnevezése, azt jelenti, hogy rengeteg általuk eladott termékről akkor szállítólevelet írtak, az alapján kiállítod a cég által használt számlatömbbe a vevő részére a számlát, bevésed a vevő nevét, a vásárlás időpontját, a számla kiállítás dátumát és attól számított (cég által megállapított) x napon belül a fizetési határidőt. Majd szépen bevésed rá a szállítólevélen szereplő termékek nevét, mennyiségét, a program valószínű rögtön kidobja annak az árát, kiszámolja az áfát, és a fizetendő végösszeget.
Azért kell a több év gyakorlat, hogy egy nap alatt kiállítasz 50-100 vagy még több vevő részére ilyen számlákat, bélyegző rá, egy monoton, és robot meló.
A nyomtatványt nem kell gyártanod, meg előkotorni a net-ről, stb. stb. Csak nyomatni kifelé az általad a vevők részér elkészített számlát, mert addig nem fognak fizetni a cég felé, és akkor te sem fogsz munkabért kapni.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!