Szigorú számadású nyomtatványok nyilvántartása. Hogyan?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Egyéni vállalkozó vagyok, használok bevételi, kiadási pénztárbizonylatokat, számlákat, nyugtákat. Ezek mind szigorú számadású nyomtatványok.
Netről le lehet tölteni ilyen nyilvántartó lapokat, de boltban is lehet ilyeneket kapni. Két kérdésem volna ezzel kapcsolatban:
1. Egy lapon csak egyfajta nyomtatványt lehet nyilván tartani, vagy lehet vegyesen is, a beszerzésük sorrendjében?
2. Ha ezt vezetem, akkor mire való a "szigorú számadású nyomtatványok beszerzésének nyilvántartása" elnevezésű nyomtatvány? Ilyent is kell még pluszban vezetnem? Kicsit olyan, mintha két nyomtatványt vezetnék, pedig egyből is kiolvasható minden adat.
2020. júl. 1. 23:43
1/1 anonim válasza:
Mehet egyre minden a áegfelelő jelölésekkel. A boltban vett teljesen jó, de akár magadnak is csinálhatsz saját nyilvántartást, ha azon minden jogszabályi adat rajta lesz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!