Úgy alakult, hogy az adóbevallásom elektronikusan és papír alapon is le lett adva. Kaptam a NAVtól egy értesítést duplasági hibára hivatkozva, hogy érdemi adatok rögzítése nélkül teszik irrattárba a dokumentumot. Van teendőm?
Figyelt kérdés
2020. jún. 10. 08:24
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!