Egy vállalkozásnak milyen elektronikus ügyintézési lehetőségei vannak (különös tekintettel az elektronikus adózási szabályokra)?
Figyelt kérdés
Tudna ebben nekem valaki segíteni kifejteni ezt? Fontos lenne nagyon!2020. jún. 2. 00:09
1/6 anonim válasza:
ügyfélkapun el tudsz intézni mindent, online át tudsz utalni mindenhova minden járulékot amit kell. Online tudsz számlát kiállítani.
könyvelődtől függ, hogy ezt tudja e kezelni (bár kénytelenek lesznek átállni erre)
2/6 A kérdező kommentje:
Lehet hogy félreérthető voltam. Ez igazából egy vizsgakérdés lenne, amiből fel kellene készülnöm.
2020. jún. 2. 00:26
3/6 anonim válasza:
Nem volt jó vagy elég tartalmas amit privátban írtam talán? Hiányolsz belőle valamit? :)
4/6 A kérdező kommentje:
Ha van, aki tudna még segíteni, örülnék nagyon!
2020. jún. 2. 01:31
5/6 anonim válasza:
Cégkapu minden vállalkozásnak kötelező, egyéni vállalkozók pedig ügyfélkapun keresztül tudnak nyomtatványokat küldeni, fogadni. Nav felé ÁNYK programon keresztül, önkormányzatoknak e-önkormányzat portálon keresztül, illetve mindenkinek el kell fogadnia az e-papírt is. Kiállított bizonylatokat pedig a NAV online számla oldalán kell kezelni.
6/6 A kérdező kommentje:
Köszi!
Elektronikus adózási szabályokról tud valaki valamit?
2020. jún. 2. 12:21
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!