Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Egy vállalkozásnak milyen...

Egy vállalkozásnak milyen elektronikus ügyintézési lehetőségei vannak (különös tekintettel az elektronikus adózási szabályokra)?

Figyelt kérdés
Tudna ebben nekem valaki segíteni kifejteni ezt? Fontos lenne nagyon!

2020. jún. 2. 00:09
 1/6 anonim ***** válasza:
79%

ügyfélkapun el tudsz intézni mindent, online át tudsz utalni mindenhova minden járulékot amit kell. Online tudsz számlát kiállítani.


könyvelődtől függ, hogy ezt tudja e kezelni (bár kénytelenek lesznek átállni erre)

2020. jún. 2. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Lehet hogy félreérthető voltam. Ez igazából egy vizsgakérdés lenne, amiből fel kellene készülnöm.
2020. jún. 2. 00:26
 3/6 anonim ***** válasza:
52%
Nem volt jó vagy elég tartalmas amit privátban írtam talán? Hiányolsz belőle valamit? :)
2020. jún. 2. 01:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Ha van, aki tudna még segíteni, örülnék nagyon!
2020. jún. 2. 01:31
 5/6 anonim ***** válasza:
Cégkapu minden vállalkozásnak kötelező, egyéni vállalkozók pedig ügyfélkapun keresztül tudnak nyomtatványokat küldeni, fogadni. Nav felé ÁNYK programon keresztül, önkormányzatoknak e-önkormányzat portálon keresztül, illetve mindenkinek el kell fogadnia az e-papírt is. Kiállított bizonylatokat pedig a NAV online számla oldalán kell kezelni.
2020. jún. 2. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Köszi!

Elektronikus adózási szabályokról tud valaki valamit?

2020. jún. 2. 12:21

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!