Ügyfélkapun beküldtem egy nyomtatványt és a nav nem reagál, ilyenkor mi van?
Figyelt kérdés
Letelt a 8 munkanap. Vagy lehet hogy el sem küldte nekik azt a nyomtatványt? Mert amikor beküldtem azt irta küldés folyamatban aztán abbahagyta és nem irt ki semmit. Aztán megint elküldtem ugyanez. Akkor lehet be sem küldte?2020. márc. 10. 07:47
1/8 anonim válasza:
Milyen nyomtatványt küldtél be és hogyan? Milyen felületen keresztül? Ha sikeres volt a beküldés, akkor a tárhelyedre küldenek elfogadó nyugtát, vagy valamilyen értesítést. Kaptál ilyesmit?
2/8 A kérdező kommentje:
Nem kaptam semmit. TB vel kapcsolatos nyomtatvány volt.
2020. márc. 10. 10:05
3/8 anonim válasza:
Akkor valószínűleg nem sikerült beküldened, próbáld újra.
4/8 anonim válasza:
TB-vel kapcsolatosan mit küldtél be? a t1011-est?
5/8 A kérdező kommentje:
Hát hogy fizetni akarom magamnak ugye két lehetőség is volt az a nyomtatvány amit te írsz na meg online kitöltőprogram is van na én az használatam mert az sokkal egyszerűbb
2020. márc. 10. 12:18
6/8 anonim válasza:
Igen, onyán valóban egyszerűbbnek tűnhet, viszont kevésbé stabil a működése. Próbáld meg újra vagy add be ányk-n keresztül.
7/8 A kérdező kommentje:
Rendben köszönöm
2020. márc. 10. 13:06
8/8 anonim válasza:
az onyáról elvileg ott rögtön felugrik az ablak ha befogadta a rendszer, lépj vissaz az onya felületedre és láthatod még az állapotát is elvileg
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!