Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Mit tegyek, ha a szobám tele...

Mit tegyek, ha a szobám tele van hangyával?

Figyelt kérdés

A szobám padlózata úgy van kialakítva, hogy ilyen vászonból van a padló. Mivel holnap úgyis megyek, nem parázom túl a dolgot, egyedül csak nagyon udegesít. A lámpa körül kitudjamilyen bogarak vannak, a matrac alá már be sem merek nézni... Az egész hotelben csak a Balatoni kilátás jó, meg a büfé ami elég olcsó az ilyen helyekhez képest. Ha valaki tudja melyik hotelről beszélek, nyugodtan írja lr válaszban. A személyzet legalább kedves.

Szerintetek byilvánosan kirakjam facebookra, hogy fel hívjam erre a figyelmet?


(((Hotel ******** KFT.)))


2019. jún. 7. 23:40
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

A személyzetnek szóltál már?

Ha igen, nem kaptál megoldást a problémádra?

Azt gondolom, hogy amíg nem jelzed a problémádat, addig nem lenne illő dolog kiposztolni ilyent - szemtől szembe kellene a dolgokat intézni.

Szóval nem, ne rakd ki a Facera.

2019. jún. 8. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Csak nem a Fonyódi Hotel Balaton. Annak van ilyen nagyon rossz híre.


Először is szólj a recepción. Ha nem óhajtanak intézkedni, mindenképp írd meg a hotelértékelésnél. Lehetőleg készíts róla fényképet is. Szerintem ezért mindenképp járna visszatérítés a szobaárból, bár én ezt azonnal jeleztem volna és kértem volna másik szobát.

Belemásznak a cuccaidba és szépen hazaviszed őket.

2019. jún. 9. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Sajnos osztály kirándulás volt, és későn válaszoltatok. 😔 a neve: H0t3l R1vfülop


(Direkt írtam így, hogy ne találjanak rá a neten a kérdésemre)

2019. jún. 11. 09:59
 4/4 anonim ***** válasza:

"Sajnos osztálykirándulás volt és későn válaszoltatok"


Hmmm, indulás előtti napon éjjel 3/4 12-kor felteszel egy kérdést, másnap 10:19-kor kapsz választ és mi vagyunk a hibásak, mert későn válaszoltunk :D Nem semmi vagy... :-(


Apropó osztálykirándulás: akkor nyilván volt veletek egy tanár - módosítok: a tanárnak jelezted? Nem reagált rá semmit? Vagy "jó" magyar szokás szerint senkinek nem szóltál semmit, kommunikáció, problémamegoldás 0, csak a "jó" magyar szokás szerint feljelentem, kiposztolom, stb.


És akkor leírom: vannak szállodák, ahol a szobában nem szabad enni, élelmiszert tárolni. Mi is voltunk olyan szobában, ahol semmi gond nem volt, egészen addig, amíg nem vittünk be kaját úgy a 2.-ik, 3.-ik napon (itt nem volt tilos). Nos, ekkor szépen elkezdtek jönni a hangyácskák, mert bizony jó "orruk" van, megérzik a kaját :-) Nyilván nálad is ez volt a helyzet, kérdező.


Leírtad: a balatoni kilátás jó, a büfé elég olcsó az ilyen helyekhez képest, a személyzet kedves - nálam pl. pozitív reklámot csináltál :D

Ha lesz hangya, akkor meg szólok a személyzetnek és "problem solved" :D


Javaslom, kérdező, máskor a közvetlen kommunikációt válaszd és ne "a másik háta mögött kibeszélem" megoldást - hidd el, sokkal többre mész vele:

pl. lehet, hogy AZONNAL meg is oldották volna a problémádat :-)

2019. jún. 11. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!