Milyen szervezet állapítja meg, hogy a szállodák hány csillagot kapjanak? Kihez lehet fordulni, ha a besorolás nem egyezik a szolgáltatás minőségével?
Esetleg talán hozzájuk fordulhatsz. Vagy lakóhelyed szerinti megyei fogyasztóvédelemhez.
Ott helyben jeleztétek a panaszaitokat?
Köszönöm az ötletet.
Egy nagy problémánk volt, azt helyben jeleztük, de semmilyen hatást nem váltott ki belőlük a közlésem (Lányom ki akarta húzni a nem használt asztali lámpát a konnektorból, a csatlakozó szétrobbant a kezében és megrázta az áram. Még azt sem mondták, hogy elnézést.)
A többi olyanfajta gond volt, ami a szállás minőségét nem zavarta, "csak" nem illik egy állítólagos négycsillagos szállodához.
Szia!
Szerintem irjal a booking.com-nak ahol lefoglaltad azt a flancos szallodát es ird le ertelmesen hogy mit tapasztaltal. Ezzel elosegited masoknak akik oda akarnak majd menni hogy lefoglaljak ezeket az atveros helyeket!
"Lányom ki akarta húzni a nem használt asztali lámpát a konnektorból, a csatlakozó szétrobbant a kezében és megrázta az áram."
A vendégek hülyeségeiért nem felelős egy szálloda sem.
"A csatlakozó szétrobbant"...
Hát persze!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!