Mult honapban foglaltam egy szallast. De nem kaptam meg a kodot. Mit csinaljak?
Figyelt kérdés
"Kérjük, vegye figyelembe, hogy a B47 nem rendelkezik recepcióval. Érkezés előtt 2-5 nappal a szálláshely e-mailben küldi el a vendégeknek a szükséges tudnivalókat és a szállásuk ajtaját nyitó kódot."
Na en ezt nem kaptam meg. Kozben a kartyamrol levettem minden penzt, lehet ezert? Mar holnap utazom, jo lenne nem az utcan aludni. Szerintetek? Ja es meg kellett adni a hitelkartyam adatait. mar hajnalban indulok. Koszi
2017. okt. 1. 16:16
1/4 anonim válasza:
Olvasd el a feltételeket. Könnyen lehet, hogy mivel nem tudták levenni a szállásdíjat, nem küldtek kódot. Végülis a szállást nem adják ingyen, máshogy nincs módod fizetni recepció hiányában.
Tehát a foglalásod törölték, így ne indulj el.
2/4 A kérdező kommentje:
Keszpenzzel kell fizetni
2017. okt. 1. 16:50
3/4 anonim válasza:
Én azt ajánlom, hogy hívd fel a hotelt vagy hogyha nincs meg a számuk akkor vedd fel a kapcsolatot a foglalási oldal ügyfélszolgálatával.
4/4 anonim válasza:
A kártyádról miért vettél le minden pénzt ? Gondoltad, na most jól kitolok velük...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!