Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Mult honapban foglaltam egy...

Mult honapban foglaltam egy szallast. De nem kaptam meg a kodot. Mit csinaljak?

Figyelt kérdés

"Kérjük, vegye figyelembe, hogy a B47 nem rendelkezik recepcióval. Érkezés előtt 2-5 nappal a szálláshely e-mailben küldi el a vendégeknek a szükséges tudnivalókat és a szállásuk ajtaját nyitó kódot."


Na en ezt nem kaptam meg. Kozben a kartyamrol levettem minden penzt, lehet ezert? Mar holnap utazom, jo lenne nem az utcan aludni. Szerintetek? Ja es meg kellett adni a hitelkartyam adatait. mar hajnalban indulok. Koszi


2017. okt. 1. 16:16
 1/4 anonim ***** válasza:

Olvasd el a feltételeket. Könnyen lehet, hogy mivel nem tudták levenni a szállásdíjat, nem küldtek kódot. Végülis a szállást nem adják ingyen, máshogy nincs módod fizetni recepció hiányában.

Tehát a foglalásod törölték, így ne indulj el.

2017. okt. 1. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Keszpenzzel kell fizetni
2017. okt. 1. 16:50
 3/4 anonim válasza:
Én azt ajánlom, hogy hívd fel a hotelt vagy hogyha nincs meg a számuk akkor vedd fel a kapcsolatot a foglalási oldal ügyfélszolgálatával.
2017. okt. 1. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
A kártyádról miért vettél le minden pénzt ? Gondoltad, na most jól kitolok velük...
2017. okt. 2. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!