Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Booking.comon fogaltam decembe...

Booking.comon fogaltam december 30-január 1 között szállást. De?

Figyelt kérdés
Úgy foglaltam, hogy a helyszínen kell mindent fizetni, előleg sem kellett, még a lemondás is ingyenes egészen december 29-ig. Na most ez nekem egy ilyen időszakban, wellness részleggel rendelkező, belvárosban lévő szállásnál elég fura. Ugye nem lehet az, hogy odamegyünk és nem lesz szoba, mert "bocs, elfogyott"?
2016. okt. 6. 08:48
 1/6 anonim ***** válasza:
49%
Ha bizonytalan vagy, hívd fel a szállást, hogy minden rendben van-e a foglalásoddal.
2016. okt. 6. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nem értem, mi a furcsa ebben; a booking.com foglalásoknál legtöbb esetben így van. Inkább az a szokatlan, ha előleget kérnek. Csak a nagyon akciósoknál szoktak.
2016. okt. 6. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Én indig így foglalok szállást, és eddig 2 x volt az, hogy amikor odamentünk akkor egy alkalommal a nászlakosztályt kaptuk. a másik alkalommal meg a luxus lakosztályt. Mindkét esetben adminisztrációs hiba miatt.

A többi esetben is mindig megkaptuk azt a szállást amit lefoglaltam.

2016. okt. 6. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
33%
Ha kètelkedsz ìrj emailt a hotelnek vagy hìvd fel őket. A booking.com rendkívül megbízható, előleget eddig csak 2-szer kértek az eddigi cca. 70 foglalàsomból.
2016. okt. 6. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Nekem az érkezés napjának reggelén többször vontak már le 20-30 %-ot, azt az összeget, amit mindenképp levonnak, ha túl későn mondod le, vagy nem érkezel meg. Választhattam, hogy visszautalják, vagy ennyivel kevesebbet fizetek a helyszínen.

Egyszer fordult elő a tesómmal, hogy tévedésből levontak előleget és a teljes összeget is kifizetették. Írtak a szállodának hazaérkezés után és visszautalták.

2016. okt. 6. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Velem egyszer már előfordult, hogy a szállodában a recepciós nem találta a booking-os foglalást és nem tudott szobát adni, mert tele voltak.


Szóval abból baj nem lehet ha közvetlenül a szállodával is lecsekkolod, bár kicsi az esély, hogy gond legyen, de nem lehetetlen.

2016. okt. 6. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!