Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Booking.com elutasított kártya?

Booking.com elutasított kártya?

Figyelt kérdés
Foglaltam egy szállást a bookingon, azonban ma jött az e-mail, hogy elutasították a kártyám. Mint az utóbb kiderült a probléma az, hogy nem nemzetközi. A foglalás lemondási díja 400$, most ezek után valamilyen módon rendeznen kell valamit ? :/
2016. márc. 21. 21:29
 1/4 anonim ***** válasza:
Adj meg másik kártyát.
2016. márc. 21. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Nincs másik kártyám..:( Se a családban, se a baráti körben nincs hasonló kártya. Ha nem teszek semmit, akkor csak törlésre kerül ?
2016. márc. 21. 22:59
 3/4 anonim ***** válasza:

ha kell a foglalás akkor adj meg visa vagy mastercard kártyát. gondolom maestro vagy valami ilyesmi kártyát adhattál garanciaként és azt nem lehet terhelni/zárolni a kártya fizikai jelenléte nélkül.


Nem tudják rajtad bevasalni a lemondási díjat ha nem adsz meg normális kártyaadatokat.

2016. márc. 22. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Én is ettől félek.Lefoglaltunk egy szállást 2 éjszakára és a nem lemondható,olcsóbb változatot választottuk,mert azt hittem,hogy a foglalás végén kártyával lehet fizetni,de nem kellett.Nekünk pedig nem dombornyomott kártyánk van,hanem sima Mastercard bankkártya.Januárban ezzel simán fizettünk szállást a neten,de akkor azonnal le is vonták.Mit csináljak most?Nem szeretném,ha elutasítanának.
2016. máj. 13. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!