Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Mit csináljunk? Teljesen...

Mit csináljunk? Teljesen tanácstalan vagyok

Figyelt kérdés

Reggel indultunk Horvátországban, egy csendes kis városkába, ott kinéztünk egy gyönyörű szép apartmanokból álló üdülőövezetet. A képek alapján gyönyörű volt, csodaszép füves terület, szép tágas házak, közvetlenül a tengerparton volt ami kimondottan előny volt számunkra.

Majd mikor megérkeztünk kiderült,hogy az egész egy nagy ámítás. A képek nem a valóságot adták vissza.

Konkrétan egy koszos kempingről volt szó,ami a képek alapján nem derült ki, mikor odaértünk megvoltunk döbbenve.

A szállás honlapján fel volt tüntetve,hogy a part 10 maximum 80 m távolságra!! van a parttól. Jelzem a mi házunk, amit kaptunk 500 méterre volt körülbelül,ha ezt előre tudjuk,akkor nem foglaljuk le,hanem keresünk egy másik szállást, mivel ez 6 éjszakára belekerült volna 600 ezer forintba.

Mondtuk a recepción,hogy nem ezt vártuk, elmondtuk a panaszainkat és konkrétan lekezelőek bunkók voltak velünk. Kinevettek és flegmán beszéltek.

Eljöttünk és felhívtuk a Booking.com-ot de ott sem jártunk sikerrel. Azt mondták,hogy ők ez ellen nem tehetnek semmit, ki kell fizetnünk az első éjszakát, annak ellenére,hogy a lábunkat be se tettük a házba, mivel a recepciós nem volt hajlandó megmutatni nekünk,amíg ki nem fizettük volna aszállást..

Most megszálltunk egy egyszerűbb hotelben egy éjszakára,szerencsénk volt,hogy találtunk egy ilyen helyet,mivel általában mindenhol min. 3 napra kell kifizetni a szállást.

Oda lett egy csomó pénzünk, ráadásul teljesen kivagyunk.

Valaki írjon vagy adjon valami hasznos tanácsot, mert olyan rossz így:(


2015. júl. 23. 20:04
 1/8 A kérdező kommentje:

*Horvátországba

(Bocsánat a hibákért, vagy az értelmetlen mondatokért, csak még mindig tiszta ideg vagyok)

2015. júl. 23. 20:06
 2/8 anonim ***** válasza:

Booking.com oldalon amikor szállást néz az ember mindig olvasható az adott szállásról vélemények. Nagyon sokan szoktak írni, sokan leírják a negatív tapasztalatokat is. Ezeket elolvastad amikor a szállást foglaltad? Mert ha ennyire rossz, és a képek nem fedik a valóságot, akkor tuti sokan írtak negatív értékelést.

Egyébként sokat nem tudsz tenni,

2015. júl. 23. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Igen bele olvastunk. De vegyesen voltak negatív és pozitív vélemények is,mint mindenhol máshol.

De teljesen csalódás volt.

Feleslegesen jöttünk el 1000 Km-t, rengeteg pénz odalett, ráadásul még az első éjszaka árát is leemelik és ott tartunk hogy holnap mehetünk keresni szállást, mert most egy kis faluban szálltunk meg ahol semmi nincs. :(

2015. júl. 23. 20:25
 4/8 anonim ***** válasza:
49%
Én nem fizettem volna ki sem, szimplán elkérni a panaszkönyvet. Ha már a környezet nem tetszik, akkor a lakásra sem vagyok kíváncsi. Ezt ti szúrtátok el. Holnap nyakatokba veszitek a várost, hol szállni szeretnétek és kerestek valami olcsó apartmant/panziót. Vagy hazajöttök, aminek vajmi kevés értelme van.
2015. júl. 23. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Van egy olyan elv, ami kimondja, hogy vigyázzon magára a vásárló. Mert csakis a Te felelősséged, hogy mire adod ki a pénzedet.

Ez a szálláskeresésre épp úgy igaz, mint az élet többi területére.


A booking.com komoly cég eléggé szigorú üzleti elvekkel. Nem árul zsákbamacskát, és pontosan szerződik veled. A konkrét szállás ismerete nélkül nehéz a te szubjektív értékítéleted alapján objektív véleményt formálni. de kizártak tartom, hogy az adott cég kamu képekkel üzletelt volna. Azt pedig nem érezném fairnek, ha bárki elállhatna egy szállástól csak azért, mert neki az nem tetszik.


A következő kérdéseket gondold végig:

- utánanéztél a szállásnak más forrásokból is?

- megnézted google mapsben hol van?

- Megnézted milyen értékeléseket kapott?

- Rákerestél a véleményt mondok amatőr képeire?


És legvégül: elfogadtad a szerződési feltételeket, amely szerint bármi is lesz, egy napot kifizetsz?


Szívesen mondunk véleményt a fentiek alapján, ha megmondod a hely pontos nevét.

2015. júl. 23. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

" de kizártak tartom, hogy az adott cég kamu képekkel üzletelt volna."


Pedig nagyon sok kamu kép van fent a booking.com oldalon. Ugyanis nem a booking.com rakja fel hanem az adott szálloda. Nincs módjukban leellenőrizni, de felhívja a figyelmet, hogy az értékelést olvassuk el.

Én többször foglaltam már a booking.com oldalon. Volt, hogy gyönyörű szobák, ingyen wifi, reggeli, tisztaság minden volt. Amikor ott voltunk kiderült ingyen wifi nincs, reggeli nincs, és annyira tiszta volt a szoba, hogy én nem is feküdtem az ágyba, mert szó szoros értelemben bogarak mászkáltak benne.

Ez volt az első szállásom, és akkor még nem olvastam a szálloda értékelését. Utólag olvasva sokan panaszkodtak rá. De én szerencsére csak úgy foglaltam szállást, és ma is úgy foglalok, hogy csakis akkor kell fizetni amikor már ott vagyok. Soha nem fizetek előre.

Ma már kötelezően elolvasom a volt vendégek véleményeit is, és ha túl sokan panaszkodnak ugyanazért akkor már nem érdekel a szállás, legyen képen bármilyen szép- Soha többé nem ért meglepetés.

2015. júl. 23. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Sajnalatos de probalj megnyugodni. Ez meg nem a vilag vege. Erted? Nezd mas megvilagitasbol a dolgot, hatha egy kicsit felderulsz: neked nyaralasi problemaid vannak, amig masoknak otthon megelhetesi... ;)


En az expediat hasznalom es velunk is elofordult, hogy pofara estunk. Nalunk az elore foglalassal volt gond. 1 honappal elotte foglaltam, plusz az utazas napjan meg felhivtam oket hogy keson erkezunk es csak mikor hajnali 1 utan beestunk az ajton kozolte ket hajlektalan stilusu ember, hogy nincs szoba menjuk mashova. 2 honapra ra azert megprobaltak a kartyat beterhelni a szoba araval.


Megszalltunk egy masik helyen, sajnos az ejszaka kozepen csak egy irto dragat talaltunk, de megbeszeltuk, hogy igy jartunk, nem fogjuk hagyni, hogy tonkretegye a kirandulasunkat egy ilyen negativ elmeny es jol ereztuk magunkat a tobbi napon. Amikor hazajottunk az expedia nyakanak estem es addig nem hagytam oket beken, amig nem adtak egy kedvezmenyes kupont, amit a jovoben levasarolhattam.


A hotel meg kapott egy jo nagy furkost a velemenyek koze. Mondanom sem kell, hogy az expedia ezt az ominozus hotelt mar NEM hirdeti!


Probalkozz a booking-al megegyszer. De ne most, hanem majd ha hazamentetek, nyugodtan, napbarnultan, higgadtan. Menj vissza a szar helyre es csinalj egy csomo fotot, hogy legyen bizonyitekod ami mutatja a kulonbseget az o fotojuk meg a te fotod kozott.


Ott kellett volna aludnotok legalabb egy ejszakat, ha mar ki lett fizetve. Esetleg hivd fel a bankodat. Ha kifogsz egy kedves ugyfelszolgalatost, akkor lehet hogy tud segiteni, hgy a penzt visszakapd.

2015. júl. 24. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

tisztelt kérdező, megteszed, hogy megosztod velünk melyik szállásra föcsögsz, és teszel fel konkrét képeket is arról, te mit tapasztaltál ott?


Enélkül elég egyoldalú dolog ez a beszélgetés.

2015. júl. 24. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!