Booking.com foglalás?
Én tavaly nyáron foglaltam bookingon Krakow-ba szállást és nem volt semmi gond. Elküldtem a foglalást, hogy mit szeretnék arra pedig visszajön egy igazoló email, amiben leírják, hogy a szállás visszaigazolt hogy a foglalás lehetséges és megtörtént, illetve ha valami miatt nem. Pl addigra az a szoba elkelt vagy az a szoba típus betelt és válassz másikat.
a foglaláskor kapott igazolást kinyomtatod és úgy mész a szállásodra és bemutatod ha kell. Ott van feketén fehéren hogy a foglalás megtörtént ha bármi gond lenne. De szerintem nem lesz. Nekem minden rendben volt.
Fizetni személyesen fizettem a szálláson.
Igen, én már jártam így, hogy a szállodában nem találták a booking.com-os foglalást és sajnos szoba sem volt, úgyhogy hiába lobogtattam a papírt, le se tojtak, kereshettem hirtelen másik szállodát.
Én azóta az utazás előtt 2-3 héttel mindig kérek egy megerősítést közvetlenül a szállodától is e-mailben.
A szálláshely akkor nem tud a foglalásról, amikor valami miatt a booking.com-on nem vitted végig a foglalást. Mert a végén kapsz e-mail-on egy visszaigazolást, idegen szóval voucher-t (vúcser).
Ezt ki kell nyomtatni, mert minden rajta van, az illető ország nyelvén. Pl. a szálloda pontos címe, telefonszáma, kihez és mikor futott be a foglalás. De egy visszaigazolás garancia a foglalásra és nem kell utólag bugyutáskodni e-mail-okkal.
#3 vagyok és természetesen rendesen megcsináltam a foglalást a booking.com-on, nem ez volt a probléma.
Azt tudni kell, hogy a booking.com nem több és nem kevesebb, mint egy közvetítő a szálloda és a vendég között. Ha valaki a booking.com-on foglal, akkor az, hogy a szálloda hogyan rögzíti a saját rendszerében a foglalást (ami néha csak egy kockás füzet) vagy hogyan nem az már csak a szállodán múlik. Ahogy a példám is mutatja garancia nincs, illetve ha elméletben van is, akkor sem mész vele semmire, ha mondjuk szálloda fullon van és ott állsz a bőröndjeiddel egy idegen városban. Persze utólag lehet reklamálni és a szálloda nyilván kap egy enyje-benyjét, de kb. ennyi.
Kb. 10-szer foglaltam és 9-szer nem is volt semmi probléma, de ez az egy alkalom éppen elég volt, hogy bosszúságot okozzon. Éppen ezért nekem megéri azt az 5-10 percet az életemből, amennyibe egy e-mail megírása telik, hogy biztosra menjek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!