Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Amennyiben kuponos, akciós...

Amennyiben kuponos, akciós ajánlatok közül választok, mennyire lehet "pofám" reklamálni?

Figyelt kérdés

Előre leszögezem,nem vagyok problémázós típus,én már attól boldog leszek,ha ottleszünk a párommal a választott szálláson. Ettől függetlenül akadhatnak olyan malőrök,amiket lehet,hogy még én is szóvá tennék,ahogy olvasom a szálloda korábbi vendégeinek a véleményét. Pl. nem megfelelő tisztaság,a megvásárolt csomagba beletartozó valamilyen szolgáltatás "nemléte"...

Úgy érzem,hogy ha már akciósan megyek üdülni,valahogy kevesebb jogom van elégedetlennek lenni... Ti hogy kezelnétek ilyen esetben a felmerülő hiányosságokat?

23L


2014. aug. 21. 15:36
 1/8 anonim ***** válasza:
12%

nem mennék kuponos akcióban sehova

még egy pizzériába se

pont ezért

2014. aug. 21. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
26%

Minél olcsóbban megy valaki, annál "igényesebben" adja elő magát!!


Normális szálloda inkább nem adja ki a szobát olcsóbban, mert az ilyen "vendégekkel" csak a baj van!!

...és még lopnak is!

(Tapasztalat!)

2014. aug. 21. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Ha a legolcsobb áron mész akkor szerintem az árban semmi plusz nem lesz benne, szóval ezért kár is reklamálni.

Tisztaság meg mindig kényes kérdés, itt van aki a legkisebb porszemre is hisztizik van aki nem. Egyébként meg butaság olyan helyre menni ahol ilyen negatív vélemények vannak.

A másik meg, hogy tényleg még indulás előtt ezen agyalsz.. mintha dirrekt panaszkodni mennél :(

2014. aug. 22. 03:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Kicsit félreértettetek,nem panaszkodni,vagy kényeskedni mennék. Csak ahogy nézegettem az ajánlatokat,pár helyen olvasgattam a véleményeket és hát volt ami meglepett,mert míg valaki az egekig magasztalta az adott helyet,más kifogásolta,hogy pl. 4*-os szállodában poloskát talált,avagy a fürdőben az előző nyaraló használt bugyiját találta meg,így panaszt tett a recepción és másik szobát kért. Ezért gondolkodtam el ezen,hogy vajon mi miatt "illik" szót emelni.


Nem azt mondom,hogy egy kuponnal kiskirálynak gondolom magam és jádeköves masszázs után márpedig szarvasgombás lazacvacsorát eszek 2 palack legjobb minőségű borral és elvárom,hogy ezt jóváírják,mint csomagba beletartozó szolgáltatást. De valahol le van írva,hogy ha megvásárolom a kupont,az árba beletartozik az érkezés napján elfogyasztott gyertyafényes vacsora,vagy kedvezményes belépőt kapok a wellnessfürdőbe. Nyilván,ha le van írva,valahol arra számítok,nem pedig elvárom. Ha meg úgy gondolják,hogy ez nem jár egy ilyen "olcsójánosnak",mint amilyen én vagyok,akkor ne írják,hogy beletartozik. Vagy én gondolom rosszul? :/


Egyébként meg,attól mert valaki kuponnal megy nyaralni,szerintem nem kéne rögtön leírni,hogy márpedig az a vendég problémás lesz és majd előadja magát...

2014. aug. 22. 08:40
 5/8 anonim ***** válasza:

Sajnos eleve az "olcsójánosos" hozzáállásoddal van a baj!!


Az eredeti ár töredékét fizetted, de egyfolytában azon agyalsz, hogy mi minden "jár" majd neked, és eleve mibe tudsz majd belekötni.

Vajon miért nem arra koncentrálsz, hogy jól érezzed majd magatokat???!!


Azért lenne egy igen egyszerű ámde logikus kérdésem:

Ha ennyi "rosszat" olvastál a szállásról, akkor MIÉRT MÉSZ ODA?!

Talán ez valamilyen perverzitás nálad?


(Vagy majd te is bedobsz egy bugyit az ágy alá, hogy azután kiverhessed a műbalhét és leléphessél fizetés nélkül a markodba röhögve??)

2014. aug. 23. 03:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

"szállodában poloskát talált,avagy a fürdőben az előző nyaraló használt bugyiját találta meg"


Van egy angol sorozat az egyik tv csatornán, ahol bemutatják az ilyen és hasonló átveréseket, hogy a vendégek milyen trükköket dobnak be, hogy ne kelljen majd fizetniük.

Rejtett kamerával megfigyelték, hogy pl. az egyik vendég egy használt bugyit dugott el a matrac alá, majd "teátrálisan megtalálta".

Egy másik vendég meg gyufaskatulyában vitt magával döglött csótányokat, és azokat helyezgette el a fal mellett a szállodai szobájában.


Amúgy mindegyikből rendőrségi ügy lett, mert a szállodások sem teljesen hülyék!!

Pontosan tudják, hogy nem a nagyvonalú, sok pénzt költő négycsillagos vendégekre kell majd odafigyelniük, hanem a csóró kuponosokra, mert nekik még úgy is drága, ha ingyen lenne!!!

2014. aug. 23. 03:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Istenem... Nem értitek. Csak elméleti szinten voltam erre kíváncsi. És nem megyek olyan helyre,ami fos,csak példának hoztam fel. Öcsém...
2014. aug. 23. 23:04
 8/8 anonim válasza:
91%

Azt gondolom, hogy a kuponért pénzt adsz és ezzel egy szolgáltatást veszel. Amiért fizetsz, azt jogosan várod el. Az, hogy ehhez kedvezményes áron jutottál hozzá semmit sem számít, ami a kuponban szerepel az jár a pénzedért. A szállodának vannak alapvető szolgáltatásai, amit elvárhatsz, ilyen többek közt a tisztaság, valamint a csillagok számának megfelelő komfortfokozat. Te, amikor a kupont megvetted, abban a tudatban vetted, hogy ezt kapod, és ez éri meg neked. Jobbat mondok, ha ingyen kapod, akkor is jogos az elvárásod, hiszen ezt ígérték, ezért vettél ki szabadságot, költöttél az utazásra stb.


Az viszont tény, hogy olyat ne várj el, ami nem szerepel a kuponon, ez lehet egyedi csomag, azaz el kell olvasni a részleteket is, ha van, előfordul, hogy a csökkentett szolgáltatás miatt kedvezményes a dolog.

Reklamálni minden esetben, nyugodt, normál hangon érdemes, hiszen jó eséllyel nem az tehet a problémáról, akinek elmondod. Ha nem segítőkészek, akkor lehet erélyesnek lenni. Annál többet nem szabad kérni, ami jár, valamint józan ésszel elvárható, de ez nem függ attól, hogy kupon vagy sem.


Nyilván érthető a dolog, ha valakinek kevés pénze van, annak ez egy nagy befektetés, nyilván érzékenyebb, mint aki pár napos fizetését költi csak el.


Röviden, reklamálni, lehet, de csak ésszel. Egyébként én elég sok szálláshelyen voltam, és nagyon kevés hely volt, ahol nem voltam elégedett, érdemes vásárlás ELŐTT tájékozódni, és nem beleugrani semmibe.

2014. aug. 30. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!