Ha egy hotelra a vélemény nagyon megoszlik, hogy jó vagy rossz (fele fele), akkor kinek hisztek?
Pl. 200-an csodálatosnak itélik, 200-an nagyon rossznak. És hogy lehet emberek közt ekkora vélemény különbség? Pl. egyik szerint a kaja ellátás csodás, hatalmas választék, a másik szerint kicsi választék és minden pocsék..
Tripadvisoron szokok olvasgatni, hasznos, de van hogy annyira megoszlanak a vélemények, hogy nem tudok az alapján sem dönteni...
Az arányokat úgy nézd, hogy nyilván maga a cég is tud küldeni véleményt. Lehet, hogy általuk érkeznek az elégedett válaszok.
Szerintem is rossz arány a fele-fele.
Hát voltunk már mi is úgy hotelbe Tunéziába, hogy totál leirták a hotelt, főleg a part miatt, hogy sok a hinár. Be is tojtunk, mivel a befizetés után olvastuk a kommenteket. Erre fel egy fantasztikus hotelba kerültünk, csodás ellátással, a partot rendszeresen takaritották igy azzal sem volt gondunk. Viszont a téli hónapokban valóban nem gondozták úgy a partot a képek alapján. De mi főszezonban voltunk.
Bulgáriában viszont szinte minden úgy volt ahogy leirták, sajnos, de azért az árért azt mondom egy szavunk nem lehetett...
Csak sokszor tényleg nem értem, hogy ami valakinek fantasztikus, az a másiknak hogy lehet pocsék...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!