Fontos. Mit kell mondani a recepción, mikor megérkezek?
Mint recepciós válaszolok: "Jó napot kívánok XY néven van egy foglalásom"
Ha mi igazolunk vissza egy e-mailes foglalást ahhoz tartozik egy foglalási szám, ezt közöljük is. Ez alapján a legkönnyebb megtalálni a gépben. (pláne amikor 1 nap van 80 check-in na abból a listából keresd ki pillanatok alatt) Foglalási portálokon végrehajtott foglalás esetén Pl. Booking, Expedia, Agoda stb valóban csak névvel lehet operálni mert mire beírom a 8-12 jegyű Reservation ID-t lemegy a nap te meg forgatod a szemed hogy mit tökölök annyit. Ezért a legegyszerűbb csak nevet mondani.
Normális helyeken egyeztetik veled a foglalást, "Üdvözlöm Gipsz Jakab Úr! Ha jól látom X éjszaka X fő, ilyen-olyan szobában". Ebből többek között kiderül ha te vagy a szálloda elrontott valamit, (pl te 3 éjszakára foglaltál be de a kolléga véletlen 2 éjszakával vitte fel, vagy te franciaágyas szobát kértél ehelyett twin szobába raknak stb) Aztán megy a hümmögés anyázás sűrű bocsánatkérés bár ez vendég és szállodafüggő. 99,5%-ban minden flottul megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!