Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Kuponos prágai Esprit Hotel,...

Kuponos prágai Esprit Hotel, ami nem elérhető?

Figyelt kérdés

Vásároltunk egy kupont két fő, két éjszaka. Egyszer sikerült elérnünk őket telefonon, akkor elvileg lefoglaltuk a szállást. Emilben megírtuk a kuponkódot és hogy várjuk a visszaigazolást (mert a szó elszáll). Ez volt tíz napja. Telefonon nem elérhetők, vagy nem veszik fel, vagy átkapcsolják faxra.

Valakinek még tapasztalata? Elvileg több, mint 200 ember vásárolt kupont.



2013. jún. 13. 23:02
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Érdemes lenne a kuponos cég felé jelezni a problémát, hátha ők tudnak intézkedni.
2013. jún. 13. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Így van, szerintem is a kuponos oldalt zaklasd első körben, végül is te nekik fizettél.


Ha gond lenne amúgy akkor a kicsit normálisabb kuponos oldalak felelősséget vállalnak és visszaadják a pénzt. Mi volt, hogy vettünk gyrost de elég pocsék volt, így megírtuk felháborodásunkat (mert a kupon szövege alapján valami extra jóra számítottunk) és simán visszaadták a teljes árat.

2013. jún. 13. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Az az érzösem, hogy inkámm e-mail-el próbáld a kapcsolatot, esetleg.

tel: 00420 284 810 288, 00420 284 818 044

fax: 00420 284 819 597

gsm: 00420 775 588 479

E-mail: esprit@login.cz

www: www.hotel-esprit.cz

2013. jún. 14. 06:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Tegnap hívtam a kuponos céget, azt mondták, hogy ők is tudnak a problémáról, hogy jelezték már nekik is és hogy ők sem tudják elérni, egyelőre ők sem tudnak semmit sem csinálni. (!) Az egyik tel.számuk ami a honlapon van, már nem él, a többit meg nem veszik fel. Már három emilt küldtem nekik. Csak egy visszaigazolás kellene, amit ki tudnék nyomtatni, mert így nem indulunk útnak, hogy "telefonban foglaltam le.." Egy hónap múlva utaznánk de arra gondoltam, ha 2-3 hét múlva sincs semmi, akkor visszakérem a pénzt (remélem a kuponos cégtől "kell", tőlük könnyebb), azzal az indokkal, hogy nem felhasználható a kupon. Még nem volt rossz tapasztalatom kuponnal, bár ezidáig kiterjedt csak olyanra, hogy fodrász, kozmetikus, stb. Fenn van a szálloda a booking.com on is, elvileg léteznek, csak hát álljanak neki dolgozni már..
2013. jún. 14. 08:28
 5/12 anonim ***** válasza:

Mi is vettünk ilyen kupont, ugyanígy Prágába és ebbe a szállodába. Mi kb. 1,5 hónappal előtte írtunk nekik egy e-mailt, amire válaszoltak is hamar, de abból kiderült, hogy azokra a napokra már nincs hely náluk. Ezért utána egy pár nappal írtunk egy újabb e-mailt, amelyben egy másik időpontot akartunk lefoglalni és erre már nem válaszoltak vagy 2-3 hétig. Így meguntuk a várakozást és kitaláltuk, hogy írunk egy másik e-mail címről és úgy teszünk, mintha semmi se történt volna... szóval újból foglaltunk egy időpontra szobát. Erre a levélre szinte 2 napon belül válaszoltak és vissza is igazolták a foglalást.


Amúgy megérte ezt végigcsinálni, mert Prága nagyon szép város! :)

2013. jún. 15. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen az élmény megosztását, hogy válaszoltak a hotelból:)) nagyon döcögősen halad ott a dolog, nehezen fogom ezt fel. Azóta sem válaszoltak nekem.
2013. jún. 16. 09:08
 7/12 A kérdező kommentje:
Írtak:-) Bejött nálunk is a másik emailcímről írás:-) köszi
2013. jún. 20. 15:15
 8/12 anonim ***** válasza:
Igazán nincs mit, jó utazást! :)
2013. jún. 21. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim válasza:

Végre, látom, hogy nem egyedül nekem van problémám a hotellel.Már május óta levelezek velük és mostanára teljesen elegem lett. Szeptemberi időpontot akartam foglalni,azt hittem ez egyszerű lesz, mert ne főszezon. Tévedtem.Semmilyen általam kért időpont nem jó nekik.Ajánlották az online foglalást, ott látszik, melyik szoba szabad még. Megnéztem, hát frankón szabad amire azt mondták, hogy nem az. Végül mégis jó volt nekik az eredeti verzióm, azt lefoglaltam online és írtam is külön a hotelnek, hogy sikerült négy éjszakát foglalnom. Erre ma jön a válasz, hogy sajnos csak kettőre van hely, a másik kupont használjam fel máskor vagy kaphatunk két estére két külön szobát.Hülyék ezek? Azért vettünk két kupont, mert négy estére mennénk és nem akarunk külön szobában lenni, csak, hogy elfogadják a kupont. Korábban hívtam a kuponos céget is, de azt mondták, még senkinek nem volt ilyen problémája. Kértem őket, hogy vegyék fel a hotellel a kapcsolatot, elvégre velük szerződtek, de azt mondta Kupon Kriszta, hogy ők teljesítették az ő részüket.

Arra tudok gondolni, hogy a hotel nem akarja annyira a kuponos vendégeket.Vagy valami gáz van velük.

2013. júl. 7. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Hát, elég hosszúra nyúlik míg sikerül lebeszélni velük az időpontot. Számomra az is irritáló volt, hogy a telefont se vették fel soha, 1 alkalom kivételével. Akkor azt mondták, hogy a kuponosoknak a 3 ágyas szobákat adják ki. Én mindenféleképp próbálnám még úgy elintézni az időpontot, ahogy szeretnéd, őrizd meg az emaileket, hogy később esetleg tudd bizonyítani, mit írtál. Nekünk az új emailcímről való írás bejött, próbáljátok meg Ti is:-). Az előzőt sztornóztasd és kezdd elölről az egészet:-) Lehet, hamarabb reagálnak arra. Mi nemsokára indulunk, beszámolok majd, milyen a hotel:-)
2013. júl. 8. 19:57
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!