Kuponos prágai Esprit Hotel, ami nem elérhető?
Vásároltunk egy kupont két fő, két éjszaka. Egyszer sikerült elérnünk őket telefonon, akkor elvileg lefoglaltuk a szállást. Emilben megírtuk a kuponkódot és hogy várjuk a visszaigazolást (mert a szó elszáll). Ez volt tíz napja. Telefonon nem elérhetők, vagy nem veszik fel, vagy átkapcsolják faxra.
Valakinek még tapasztalata? Elvileg több, mint 200 ember vásárolt kupont.
Így van, szerintem is a kuponos oldalt zaklasd első körben, végül is te nekik fizettél.
Ha gond lenne amúgy akkor a kicsit normálisabb kuponos oldalak felelősséget vállalnak és visszaadják a pénzt. Mi volt, hogy vettünk gyrost de elég pocsék volt, így megírtuk felháborodásunkat (mert a kupon szövege alapján valami extra jóra számítottunk) és simán visszaadták a teljes árat.
Az az érzösem, hogy inkámm e-mail-el próbáld a kapcsolatot, esetleg.
tel: 00420 284 810 288, 00420 284 818 044
fax: 00420 284 819 597
gsm: 00420 775 588 479
E-mail: esprit@login.cz
www: www.hotel-esprit.cz
Mi is vettünk ilyen kupont, ugyanígy Prágába és ebbe a szállodába. Mi kb. 1,5 hónappal előtte írtunk nekik egy e-mailt, amire válaszoltak is hamar, de abból kiderült, hogy azokra a napokra már nincs hely náluk. Ezért utána egy pár nappal írtunk egy újabb e-mailt, amelyben egy másik időpontot akartunk lefoglalni és erre már nem válaszoltak vagy 2-3 hétig. Így meguntuk a várakozást és kitaláltuk, hogy írunk egy másik e-mail címről és úgy teszünk, mintha semmi se történt volna... szóval újból foglaltunk egy időpontra szobát. Erre a levélre szinte 2 napon belül válaszoltak és vissza is igazolták a foglalást.
Amúgy megérte ezt végigcsinálni, mert Prága nagyon szép város! :)
Végre, látom, hogy nem egyedül nekem van problémám a hotellel.Már május óta levelezek velük és mostanára teljesen elegem lett. Szeptemberi időpontot akartam foglalni,azt hittem ez egyszerű lesz, mert ne főszezon. Tévedtem.Semmilyen általam kért időpont nem jó nekik.Ajánlották az online foglalást, ott látszik, melyik szoba szabad még. Megnéztem, hát frankón szabad amire azt mondták, hogy nem az. Végül mégis jó volt nekik az eredeti verzióm, azt lefoglaltam online és írtam is külön a hotelnek, hogy sikerült négy éjszakát foglalnom. Erre ma jön a válasz, hogy sajnos csak kettőre van hely, a másik kupont használjam fel máskor vagy kaphatunk két estére két külön szobát.Hülyék ezek? Azért vettünk két kupont, mert négy estére mennénk és nem akarunk külön szobában lenni, csak, hogy elfogadják a kupont. Korábban hívtam a kuponos céget is, de azt mondták, még senkinek nem volt ilyen problémája. Kértem őket, hogy vegyék fel a hotellel a kapcsolatot, elvégre velük szerződtek, de azt mondta Kupon Kriszta, hogy ők teljesítették az ő részüket.
Arra tudok gondolni, hogy a hotel nem akarja annyira a kuponos vendégeket.Vagy valami gáz van velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!