Booking.com-on foglaltunk szállást Ausztriai kirándulásra. A bankszámláról még aznap levette a pénzt az oldal. Azonban a szálláson kijelentkezéskor ugyanúgy elkérték azt a pénzt. Azt mondták, hogy az csak foglaló volt, amit levontak bankkártyáról?
Figyelt kérdés
Mindkétszer a teljes árat kérték. Az ügyfélszolgálat pedig nem elérhető a booking.com-on. Mi a teendő ilyenkor? Van rá esély, hogy visszakapjuk a pénzt?2013. máj. 21. 11:06
1/8 anonim válasza:
EU ország, EU állampolgár, szóval keress rá valami EU jogvédő oldalra... ezek elég gyakran ingyen segítenek.
2/8 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm. Várom a további válaszokat is. Hátha mással is történt hasonló és van tapasztalata ezen a téren.
2013. máj. 21. 11:11
3/8 anonim válasza:
Biztos, hogy levonódott az összeg? Nem csak zárolták? Nézz utána, mert általában zárolni szokták csak az összeget, azt nem hiszem, hogy a te jóváhagyásod nélkül, csak úgy levonogathatják...
4/8 A kérdező kommentje:
hát apu számlája volt, és kapott sms-t a telefonjára, hogy levonták
2013. máj. 21. 11:56
5/8 anonim válasza:
Ha jogtalan a levonás (biztos nem csak zárolás??) akkor vissza lehet kérni a pénzt a kártyára. Chargebacket kell kezdeményezni a banknál ahol a kártyád van amivel fizettél.
6/8 anonim válasza:
Igen, levonták, de amint bejelentkeztetek a hotelbe, a pénz visszakerül a számlára.
7/8 anonim válasza:
Sokszor foglaltam már a bookingon, de velem még sose volt ilyen. De ahogy más is írta, biztosítékként zárolni szokták a szállás árának egy részét, vagy egészét, arra az esetre, ha nem mennétek el, ezt az összeget utalják át szállásadóhoz. Egyébként ez le is írják, mielőtt megadjátok a bankkártya adatait, az más kérdés, hogy mi van ha valaki ezt nem olvassa el... Szóval nyugi, biztos hogy 1-2 nappal azután ,hogy fizettetek, vissza kapjátok a pénzt.
8/8 anonim válasza:
Először is nem a booking.com vette le a pénzt, hanem a szálláshely. De az is csak zárolta.
A zárolás beletelhet 1-2 hétbe is, mire visszakerül a számlára. Ha esetleg mégis elnéztek valamit és valóban 2x vonták le a pénzt, akkor először vedd fel a kapcsolatot a booking-al ők segíteni fognak elintézni.
Eddig bármikor hívtam az ügyfélszolgálatot tudtam velük beszélni, illetve az e-mailre is aznap válaszoltak. Nem értem miért nem tudod őket elérni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!