Booking.com-nál hogy működik a visszatérítés?
Elmentunk egy hotelba es ami ott fogadt nem az volt ami le volt irva.
Roviden 4 csillagos szalloda helyett 2 csillagos szint volt a felhozatal.
Szoba eloszor egy lyukba akartam rakni mondtuk hogy ez nem jo, atkerttuk magunkat egy masikba ami mar szep volt viszont meleg volt.
Kertuk hogy kapcsoljak be a klimat, erre azt mondtak allitolag bekapcsoltak.
Annyit tapasztaltunk hogy ilyen langyos melegot fuj be...
Lementunk a parkba setalni hatha kell egy kis ido neki meg uzemkepes lesz.
Mert mar nem birtunk megmaradni a szauna melegben.
Visszamentunk ugyan olyan hőség.
Lementunk vacsorázni.
A bőséges svédasztalos vacsora helyet, gyatra pár féle nem friss kaja volt, felszolgálót úgy kellett felkeresni hogy adjon valami inni valót, a desszert be volt rakva egy nem működő hűtőbe, nem lehetett eldönteni hogy ezt most reggel itt hagyták vagy ez a mostani választék, ami abból állt, hogy volt 10db kistányér egy-egy falat sütivel.
Visszamentünk a szobába kinyitottuk az ablakot szunyogháló nem volt ezért a létező osszes bogar beszállt.
Lementunk szolni a recepcion hogy ezek a problemak mit lehet tenni
Mondtak hogy nem tudnak semmit se csinalni
En meg mondtam h akkor távozznánk mert igy nem lehet megmaradni
Kertük hogy adjanak valami papirt a kicsekkolasasrol nem adtak semmit mert hogy ok nem adhatnak
A bookingal kell letárgyalni
Este elmentunk, a bookingot ma reggel hivtuk(mert este mar nem vettek fel) azt mondtak h elinditjak a panaszt es kerik a visszateritest. (Mind a két cimre booking es a hotelnek is irtunk h ekkor meg ekkor elhagytuk a szallast ezekkel a panaszokkal a recepcios elfogadta es h kerjuk a visszateritest
Hasonlo elmenybe volt valakinek resze? Mit tudunk tenni hogy visszakapjuk a penzunket?
Booking visszaadta?





A szállás értékelését elolvastad, a fotókat valószínűleg láttad. Senki nem tartott a fejedhez fegyvert a foglalásnál.
Amikor eljöttél, tudnod kellett, így jártál.
Senki nem fog miattad sírni.
Talán akkor kapsz vissza valamit, ha volt egyfajta lemondhatóság a hotel foglaási szabályokban. De én egy büdös kavnyi vasat nem adnék vissza neked.





Szerintem ha kaptok is visszatérítést, ne a booking.comnál könyörögjetek, közvetlen a hotellel kell lejátszani. A booking.com lassú mint a fene. Sokkal jobban jársz, ha közvetlen a hotelnak reklamálsz, ha belemennek a visszatérítésbe, akkor majd azt ők megbeszélik a booking.commal.
Akkor mennyit maradtatok, és hány napot foglaltatok?
Amúgy hát... dolgoztam hotelben, a vezetőség sosem adott visszatérítést. "Így járt a vendég, mit problémázik". Egyáltalán nem voltak hajlandóak foglalkozni a panaszokkal vagy bármiféle visszatérítést állni. Sokban nem reménykednék a helyedben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!