Jól lefoglaltuk a szállást?(booking.com)
Március 31-én kezdtünk el foglalni egy szállást 19 óra körül. Sajnos nem tudtuk befejezni a foglalást, mert nem volt nálunk a bankkártya. Így csak félig írtuk be az adatokat, és kaptunk egy emailt a Booking.comtol 19 órakor, hogy fejezzük be a foglalást ( [link] én erre a linkre nem mentem rá, de gépen újra megyitottam es begépeltem a hiányzó adatokat
olyan 20:45kor. Nem kaptunk semmi visszaigazolo emailt, csak annyit írt ki az oldal, hogy a Kitty apartman várja Önt.
Azóta tényleg ezzel kapcsolatban semmi nem jött, normális, hogy nem küldene az oldal visszaigazolo emailt a foglalásról? Vagy az lenne az, amit belinkeltem? Én azt gondoltam, hogy az csak arra vonatkozik, hogy írjam be bankkártya adait.
Bocsi, ez a jó link: [link]
Már az is nagy segítség lenne ha valaki meg tudná adni valahogy a Miskolctapolcai Kitty Apartman elérhetőségét és felhívnánk őket
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!