Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Szallas.hu-n foglalt szállás...

Szallas.hu-n foglalt szállás tulajdonosa másfél nappal utazás előtt lemondja a foglalást. Ez gyakori?

Figyelt kérdés
Most foglalok másik szállást, jóval rosszabb ár-érték arányban, de remélem nem ismétlődik meg.

2021. szept. 10. 06:55
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem gyakori.
2021. szept. 10. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Ezt az oldalt nem ismerem, de aligha gyakori. A booking elég gyorsan kidobja a megbízhatatlan partnereket.
2021. szept. 10. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Jelenteni kell a szallas.hu-n is, es nem, nem kene hogy gyakori legyen az ilyesmi. Amugy indokolta is valamivel?
2021. szept. 10. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
93%
Sajnos nem te vagy az egyetlen. Velünk is megesett, több alkalommal is. Minden alkalommal váratlanul felmerült technikai problémákra hivatkoztak (csőtörés, eldugult vécé, ablaktörés.)
2021. szept. 10. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Booking.com - on még sosem volt probléma.


Szállás.hu - n kétszer foglaltam, egyik sem valósult meg.

2021. szept. 10. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Az biztos, hogy a Bookinggal jobban jársz e tekintetben, de igazából ott fordult már elő ilyen velem - viszont hasonló minőségű szállást intézett nekem akkor a szállásadó, értelemszerűen ugyanazért az árért, néhány sarokkal távolabb a központtól.


A helyzet az, hogy a legtöbben több platformon (értsd: minimum a Booking, a szállás.hu vagy saját értékesítési csatornán át) adják el a szobáikat és ha bejön egy alacsony foglaltságú időszakban egy melósbrigád, turistacsoport, két nagycsalád, last minute átszervezett konferencia, bármi, akkor bizony ki fogják dobni valamilyen indokkal azt, aki egy szem szobát foglalt, még akkor is, ha magasabb egységárat fizetett érte, mint az adott csoport.

2021. szept. 10. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
0%
nem szabad ilyen oldalakon foglalni, mindig érdemes a szállást direktbe megkeresni. mondjuk foglalsz ott 100 forintért, abból a szállásadó megkap mondjuk 87 forintot. én bemegyek az utcáról vagy felhívom őket telefonon mondanak nekem egy 93 forintos árat. ha meg teltház lenne akkor nyílván a jobban fizető ügyfél megy.
2021. szept. 10. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat!

Családi okokra hivatkozott a szállásadó. Erre válaszoltam, hogy "vettem az adást", egyben jelentem a szallas.hu felé, valamint hogy szólhatott volna előbb is.

Lefoglaltam nem sokkal később egy másik helyet, de reggel 8 után pár perccel hívtak onnan is, hogy túlfoglalás történt. Innen egyébként nagyon kedvesen és szabadkozva hívtak, elnézést kértek stb. Így azt kérésükre lemondtam. Mint kiderült valami repülős rendezvény volt a városban hétvégén..

Szallas.hu nemsokára visszajelzett, hogy 2 lehetőség közül választhatok. Ha az adott szállásra szeretnék menni mindenképpen, akkor felveszik a kapcsolatot a szállásadóval. Ha nem, akkor keresnek nekem másikat.

Egyiket sem vettem igénybe, de köszöntem, hogy visszajeleztek legalább.


Utolsó válasszal nem értek egyet, ez nem így működik. Persze van jutalékuk a közvetítő oldalaknak, de egyben biztosítékot is adnak, lásd esetemben, hogy ha igénybe veszem, lehet megoldották volna a problémámat. Ráadásul pl Bookingon bizonyos számú foglalás után kedvezményesebb áron vehetők igénybe a szállások. Egyébként azon az oldalon nekem sem volt még problémám, de szallas.hu-n most olcsóbb volt.

2021. szept. 14. 20:38
 9/11 anonim ***** válasza:

Bookingon van egy olyan opció, hogyha adott szálláson ugyanazon körülmények között olcsóbban találsz szobát, akkor azt elküldöd nekik, foglalás esetén megtérítik a különbözetet.


Szállás.hu-n láttam már én is "olcsóbb" lehetőséget, de aztán kiderült, hogy az adott lehetőség már nem is foglalható.


Booking.com pedig eleve kiszűri a már nem foglalható opciókat, és a maradék közül mutatja a legolcsóbb lehetőséget.

2021. szept. 14. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Köszi, máskor inkább azt használom. Na meg előbb foglalok... Most relatíve későn sikerült.
2021. szept. 14. 21:57
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!