Szallas.hu-n foglalt szállás tulajdonosa másfél nappal utazás előtt lemondja a foglalást. Ez gyakori?
Booking.com - on még sosem volt probléma.
Szállás.hu - n kétszer foglaltam, egyik sem valósult meg.
Az biztos, hogy a Bookinggal jobban jársz e tekintetben, de igazából ott fordult már elő ilyen velem - viszont hasonló minőségű szállást intézett nekem akkor a szállásadó, értelemszerűen ugyanazért az árért, néhány sarokkal távolabb a központtól.
A helyzet az, hogy a legtöbben több platformon (értsd: minimum a Booking, a szállás.hu vagy saját értékesítési csatornán át) adják el a szobáikat és ha bejön egy alacsony foglaltságú időszakban egy melósbrigád, turistacsoport, két nagycsalád, last minute átszervezett konferencia, bármi, akkor bizony ki fogják dobni valamilyen indokkal azt, aki egy szem szobát foglalt, még akkor is, ha magasabb egységárat fizetett érte, mint az adott csoport.
Köszi a válaszokat!
Családi okokra hivatkozott a szállásadó. Erre válaszoltam, hogy "vettem az adást", egyben jelentem a szallas.hu felé, valamint hogy szólhatott volna előbb is.
Lefoglaltam nem sokkal később egy másik helyet, de reggel 8 után pár perccel hívtak onnan is, hogy túlfoglalás történt. Innen egyébként nagyon kedvesen és szabadkozva hívtak, elnézést kértek stb. Így azt kérésükre lemondtam. Mint kiderült valami repülős rendezvény volt a városban hétvégén..
Szallas.hu nemsokára visszajelzett, hogy 2 lehetőség közül választhatok. Ha az adott szállásra szeretnék menni mindenképpen, akkor felveszik a kapcsolatot a szállásadóval. Ha nem, akkor keresnek nekem másikat.
Egyiket sem vettem igénybe, de köszöntem, hogy visszajeleztek legalább.
Utolsó válasszal nem értek egyet, ez nem így működik. Persze van jutalékuk a közvetítő oldalaknak, de egyben biztosítékot is adnak, lásd esetemben, hogy ha igénybe veszem, lehet megoldották volna a problémámat. Ráadásul pl Bookingon bizonyos számú foglalás után kedvezményesebb áron vehetők igénybe a szállások. Egyébként azon az oldalon nekem sem volt még problémám, de szallas.hu-n most olcsóbb volt.
Bookingon van egy olyan opció, hogyha adott szálláson ugyanazon körülmények között olcsóbban találsz szobát, akkor azt elküldöd nekik, foglalás esetén megtérítik a különbözetet.
Szállás.hu-n láttam már én is "olcsóbb" lehetőséget, de aztán kiderült, hogy az adott lehetőség már nem is foglalható.
Booking.com pedig eleve kiszűri a már nem foglalható opciókat, és a maradék közül mutatja a legolcsóbb lehetőséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!