Törölték a járatunkat a vírus miatt. Ilyenkor a hotel köteles visszafizetni a kifizetett foglalást?
Nem. Egyrészt nem tehet sem a járványról, sem a járat lemondásáról, sem arról, ha nem lemondható szállást foglaltál.
Egyes szállások esetében foglalás után mindenképpen fizetni kell, és a teljes összeget. Van, amelyiknél akár az érkezés előtti napon lemondhatod, és mindent visszakapsz.
A fenti két lehetőségen kívül több kombináció létezik.
A járvány ezeket nem módosítja.
Utazni más módon is tudsz, ez sem ok.
A speciális helyzetben esetleg arra lehet számítani, hogy a jó hírnév megtartása miatt rugalmasabban kezelik most a lemondásokat, mint kötelességük lenne. Pl. más időpontra át lehet kérni, vagy visszaadja a pénz egészét, vagy egy részét.
De ez nem kötelesség, hanem alkalmi vállalás.
Hotelfoglaláskor szerződést kötsz a hotellel. Abban minden eset és feltétel megtalálható. Ha nem olvasod el, és nem tudod, mit írsz alá, az kizárólag a te problémád.
Ne tőlünk kérdezd, hanem nézd meg a foglalási feltételeket. Az a pontos ismeret.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!