Szerintetek egy szálláson két nap alatt menny vízszámlát lehet csinálni?
Általában ezek a helyek átalányt fizetnek.
De ha nem tetszik, akkor minek vagytok még mindig ott?
Vízhiánnyal küszködő bolygónknak pontosan erre van szüksége: sértődött óvodás módjára pazarló szállóvendégekre.
Szerintem ha írsz egy korrekt kritikát, azzal segítesz a szállásadódnak is és ki is adod magadból a feszültséget.
Foglaláskor elolvastad, mit kapsz a pénzedért, milyen minőségben?
Csak azért kérdem, mert pl. látok olyant is a neten, hogy a kétszemélyes kávéfőző használhatatlan, mert ő négyet akar főzni vele.
Nem várni kell egy színvonalat, hanem tájékozódni. Szépen, lassan, értőn mindent elolvasni. Pl. a tengerparti szálloda szobája nézhet a gazdasági udvarra is. Ha a foglalásban tengerre néző van írva, és nem azt kaptál, akkor ott kifogásold meg, már érkezéskor. És hasonlók.
Az azt hittem hogy, az nem játszik. A legtöbb foglalási rendszerben (illetve mindben) van értékelés is. Azt sem árt figyelembe venni.
A Bookingot ismerem. Ott még olyan is van, hogy apró betűs rész. Minden tuti, de mondjuk a kulcsért a város másik végébe kell menni, és neked kell vinned ágyneműt.
"Bosszant hogy jelenleg is itt vagyunk,drága a szállás,de nem nyújt annyit amit vártunk"
Tisztelettel megkérdezem: és ha folyatod a vizet 2 napig, attól jobb lesz a szállás? :-)
Mi lenne, ha tudatnád a szállásadóval a problémáidat? Lehet, a végén még megoldódna a probléma :-)
Szerintem kapcsolgassad a villanyt is.
Vagy sokat nézzél ki az ablakon, hogy jobban kopjon az üvege.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!