Többnyire megbízható. El kell olvasni mindig a feltételeket. Például előleget kell-e fizetni, ingyenesen lemondható-e, milyenek a szálláshely értékelései stb.
2020. jan. 16. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Nekem még sosem volt gondom vele, pedig legalább negyvenszer foglaltam már ott az elmúlt években.
2020. jan. 16. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Sosem volt gondom vele, és amit eddig foglaltunk szállást azzal mindig elégedettek voltunk. Vagyis azt kaptuk amiért fizettünk.
2020. jan. 16. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Mire érted a megbízhatóságot?
Arról, hogy a szállás milyen, a Booking a legkevésbé sem tehet. Ők a foglalást intézik, közvetítik.
2020. jan. 16. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Sokszor foglaltunk ott, sokszor magánszállásra, de magával a bookinggal mindig minden rendben volt. Sőt, viszonylag átláthatónak mondanám, mindig fix helyen oda van írva mit kell megfizetni (olvasd el az apróbetűs részt is!! Olyan volt, hogy az utolsó pillanatban láttam csak, hogy takarítási díjat is felszámolnak), és általában láthatsz valós vendégértékeléseket is. Ott is érdemes külön rámenni a vendégértékelésekre, hogy a negatívumokat is el tudd olvasni, illetve mérlegelni, hogy vajon az értékelésíróhoz képest neked miben másak az igényeid. A bankkártyás előrefizetés is mindig rendben ment.
2020. jan. 16. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Nekem is csak pozitív tapasztalataim vannak vele, de abból sok. Használd bátran, és jó utat!
2020. jan. 16. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Így van, használd nyugodtan, messze a legjobb szállásközvetítő oldal. A véleményekre figyelj , mert hiába a Booking legjobb szándéka, ha tróger a szállásadó...
2020. jan. 17. 06:18
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 A kérdező kommentje:
A foglalásra magára értettem, hogy biztonságos-e, megbízható-e. Lefoglaltam amit akartam és tényleg rendben van minden, a szállást majd meglátjuk, de az is jónak tűnik :)
2020. jan. 17. 18:17
9/9 anonim válasza:
Nekem vegyes tapasztalatom van. Legtöbbször semmi gond nem volt.
Egyszer viszont utazás előtt 2 héttel lemondta a szállás a foglalásunkat, a pénzt visszatérítették, de hát maradt a last minute szálláskeresés, ami jóval drágább.
Legutolsó foglalásomnál a hotel egyszerűen felszívódott! A pénzt levonták a kártyámról, majd megszakították a szerződést a booking-gal, ami miatt törlődött a foglalás. Utána eltűnt a hotel az összes szállásfoglaló oldalról, a weboldaluk nem működik, telefon sem, emailf nem adtak meg, ergo nem tudtam náluk reklamálni sem. A booking-nál hárították a felelősséget, hogy a bankkommal intézzem el a dolgot, nem voltak segítőkéyzek... Chargeback eljárást indítottam végül, várom a döntést. De már 1 hónapja futok a pénzem után...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Adataid védelme fontos számunkra!
Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.