Törölték a Wizzair járatom, kompenzációra vagyok jogosult, de a Wizzair nem válaszol. Tipp ilyenkor mi a teendő?
Figyelt kérdés
Megadta a reptéri ügyintéző hova írjak, ez a Wizzair oldalán valami panaszbejelentő lap. Írtam, de több mint egy hónapja semmi válasz. A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták biztosan elkeveredett a panasz, sajnálják, utána fognak nézni. De azóta is csend. Mit lehet ilyenkor tenni? Ezeken a netes reptéri kártérítés behajtókon gondolkodom.#wizz air kompenzáció
2018. aug. 23. 00:48
1/3 anonim válasza:
Nem különösebben gyorsak, de azért dolgozni szoktak az ügyön.
2/3 anonim válasza:
Fizetési meghagyás közjegyző által a megoldás. Sok olyat olvasni, hogy önként nem szeretnek fizetni, hanem folyamatosan mellébeszélnek.
3/3 anonim válasza:
Mi Brussels Airline-nál jártunk így. Két hónap múlva reagáltak, akkor viszont rögtön számlaszámot kértek, és pár nap múlva utalták is a pénzt. Nem sietik el a légitársaságok a kártérítést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!