Danika99pro kérdése:
Jó lesz így a Wizz Air OTP netbankos átutalásos fizetésem?
Figyelt kérdés
OTP netbankos átutalással fizettem ki a jegyemet, közleményben a kódot és a nevemet adtam meg szabályszerűen, de a netbank utólagosan egy "EB"-t biggyesztett a közleményem elejére. Lassan 24 óra eltelik a foglalás (és fizetés) óta, visszaigazolást nem kaptam. Ha jól értem, egy nap alatt törlik a foglalást, de az utalás sikerességéről való tájékoztatásra 4-5 napot kell várnom. Mit tegyek most?
Köszönöm a segítségeteket
2018. júl. 24. 14:54
1/7 anonim válasza:
Jó lesz, nem kell semmit csinálni, csak ki kell várni. Nem törlik ilyen gyorsan.
2/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen. Akkor szerinted felkészültek az OTP-nek a közleményes húzására?
2018. júl. 24. 18:56
3/7 anonim válasza:
Persze, nyilván nem Te leszel az első, aki az OTP-ből utal.
4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen, kicsit akkor megnyugodtam. Mindenképp leírom azért az utókornak majd, hogy mi lett.
2018. júl. 25. 09:25
5/7 A kérdező kommentje:
Megjött a visszaigazolás másfél nappal később, minden szuper. :)
2018. júl. 25. 10:01
6/7 anonim válasza:
Az EB egy kódolás, nem kell vele foglalkozni.
A másik fél nem fogja látni, csak a te kivonatodra kerül rá.
Az E esetit jelent, a B pedig belföldit.
7/7 anonim válasza:
De egyébként máskor inkább használj kártyát a fizetésre.
Nem csak hogy átutalási díj nincs, de a fizetés pillanatában látod, hogy minden rendben van és már nem lehet nyitott kérdés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!