Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Repülnétek egy ilyen légitársa...

Repülnétek egy ilyen légitársasággal?

Figyelt kérdés

Nincsenek ülések (az nincs megtiltva, hogy a padlóra üljenek az utasok)

Nincsenek légikísérők

Csak 1 pilóta van (aki egyben karbantartó és reptéri biztonsági őr és jegyszedő)

50-es 60-as években készült, felújított Tupoljev gépek

Csak belföldi járatok, a leghosszabb út sem éri el a 15 percet és olcsó is (2-3000 Ft-os jegy)

(Ez nem egy létező légitársaság)



2018. jan. 29. 21:02
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
100%

Még egy momentum, ami miatt egy ilyen légitársaság nem lenne működőképes:

a régi Tupoljev gépek üzemanyagfogyasztása nem versenyképes a modernebb típusokkal. Nem tudnának olcsó árakat kihozni. De a szervizigényük miatt sem.

Ez volt az egyik oka, ami miatt a 90-es években először visszaszorultak a teherfogalomba, majd teljesen kivonták őket a forgalomból. Műszakilag még repülhettek volna, de nem volt gazdaságos az üzemeltetésük.

További szempont a vállalhatatlan zajterhelésük, ami miatt már az üzemelésük utolsó éveiben zajbírságot kellett fizetni utánuk számos repülőtéren. Ez sem az olcsó jegyek felé hat.

2018. jan. 31. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:
Tisztában vagyok vele, hogy a hajtőművek zajszintje meghaladja az ICAO által előírtat. Ezt, és az üzemanyag-hatékonyság kérdését oldja meg az összes hajtőmű teljes cseréje. Az ezzel járó költségeket kompenzálja a gépek visszaszorultsága miatti olcsó beszerzési ára.
2018. jan. 31. 12:00
 13/14 anonim ***** válasza:

"és kezdő, kevés tapasztalattal és repült órával rendelkező pilótákról van szó"


Bocs, kérdező, de nem akarnék kísérleti nyúl lenni- vagy fennmarad a gép vagy nem (igen, tudom, előbb utóbb minden gép földet ér, csak az nem mindegy, hogy hogyan?

És azt ugye tudod, hogy ha lezuhan egy gép és meghal az utas, akkor a pilótát is és a céget üzemeltetőt is elkapálják: foglalkozás körében elkövetett vétség, gondatlanságból elkövetett emberölés, stb - akár börtön is lehet a vége.

2018. jan. 31. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
100%

> Sem a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól (most a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium hatáskörébe került) sem a nemzetközi repülőszervezetektől (IATA).


Az IATA nem ad engedélyt (auditot végez, IOSA néven, de ez nem kötelező), amire te gondolsz az az European Aviation Safety Agency (EASA). Az USÁ-ban FAA, itt a Transport Canada Civil Aviation (TCCA), Ausztráliában Civil Aviation Safety Authority (CASA).


És igen, olcsó vagy sem, abban a pillanatban, ahogy pénzt kérsz repülésért, rettenetesen szigorú szabályoknak kell megfelelni.

2018. febr. 10. 03:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!