Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Valami gond van? (Ryanair)

Valami gond van? (Ryanair)

Figyelt kérdés
Ha azt írja hogy "az utasfelvétel megtörtént" akkor megvan az online check-in? Ha igen akkor nem értem hogy miért írja azt is hogy "az utasfelvétel megnyílik: 28 jún". Augusztus 27.-én megyek és érkezek meg.

2017. aug. 26. 08:54
 1/4 anonim ***** válasza:

Nem július 28?

" A korai utasfelvétel már 30 nappal az indulás előtt rendelkezésre áll, és egy ülőhely megvásárlásával válik elérhetővé. A normál (ingyenes) utasfelvétel 4 nappal az indulás előtt válik elérhetővé."

Ha azt írja ki utas felvételt megtörtént, akkor megvan a check-in es nyomtatsd ki a beszallokartyad, kivéve ha van Ryanair app-od. (A békesség kedvéért en mindig kinyomtatom).

2017. aug. 26. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
köszi
2017. aug. 26. 09:32
 3/4 A kérdező kommentje:

Még van egy problémám, aki tud segíteni az kérem segítsen!


Annyi kérdésem lenne hogy ha számítógépen vettem meg a jegyet de nincs lehetőségem kinyomtatni akkor meg lehet azt csinálni hogy utólag letöltöm az okostelefonomra az appot és azon bemutatni a beszállókártyát? És kell e internetkapcsolat amikor bemutatom?

2017. aug. 26. 10:29
 4/4 anonim ***** válasza:
Nyugodtan bemutathatod telefonon nem kell hozzá net csak az app.
2017. aug. 26. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!