Wizzair válaszol megkeresésre?
27 napja írtam nekik.
Elvileg 30 napon belül adnak választ.
Ennyire kicentizik?
Válaszoltak már valakinek valaha?
De elèg gáz, hogy nincs nem emelt díjas számuk.
Szabalyos ez egyáltalán?
Ne problémázz, hanem oldd meg. Szabad többször is írni. Sürgetni is szabad. Meg felhívni is szabad őket, hogy leírtad a gondod, várod a választ. Az nem hosszú.
Egyébként én szót tudtam érteni velük, igaz nem vártam egy hetet se, újra írtam, reklamáltam. A többi légitársaság meg se közelíti a precizitásukat.
5.
Nem segítenek, azt mondtak ez a szám csak különleges ügyekre van fenntartva vagy mire..
A fizetős telefonszámot azért tartják fenn, hogy ott mindenféle problémádról elbeszélgetnek veled. És ez így van jól.
Keresd őket ott.
Megtettem, kb 10 perc telefonalgatás volt, ha nem több.
Felháborító, hogy az ő hibájuk miatt kell telefonalgatnom egy emelt díjas számra több ezer ft-ért...
Mert még ha a saját hibám lenne elfogadom, de hogy az ő hibájuk miatt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!