Nem találom a foglalásom, mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
Vettem egy jegyet a british airways-nél és meg is kaptam egy email a foglalásról. Rákerestem, hogy hol tudom kinyomtatni és megtalálni a foglalásom, az e-jegyet. Beírtam a foglalási azonosítómat és a vezetéknevemet, de azt írja ki, hogy nem található. Mi lehet a probléma?2017. ápr. 14. 19:46
2/5 anonim válasza:
Nem cserélted föl véletlenül a vezeték és keresztnevedet?
Látod a foglalásodat pl a checkmytrip oldalán?
3/5 anonim válasza:
Jòl adtad meg a VEZETÈKnevedet? Fogalalàsi szàmod is okè?
4/5 anonim válasza:
Csak szólok: az e-jegy egy virtuális jegy, azaz nem lehet megfogni, csak "elméletben" létezik, mint jegy. Nincs szükséged sem jegyre, se foglalásra, vagyis nem kell ezeket kiírnod. A visszaigazoló e-mail-ra van szükséged, azt nyomtasd ki. Azon van a lényeg: az azonosítod. Majd ha eljön a becsekkolás lehetősége (légitársasága válogatja, van ahol 23 órával az indulás előtt, van ahol három héttel az indulás előtt lehet - nézd meg a British-nél, hogy náluk mikortól lehet becsekkolni. Ha eljött az ideje, akkor az azonosítod is működni fog...
5/5 anonim válasza:
Utolsó, azért ez nem teljesen így működik. A BA oldalán látnia kell a foglalást, de azért a kérdező nézze meg hogy a járat nem codshare-e és más társaság viszi mert akkor ott kell megnézni. pl BA-val mentem de egy leg A LAN-nal volt azt a leget csak a LAN oldalán tudtam megnézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!