Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Debrecen-Sármellék repülőjárat?

Debrecen-Sármellék repülőjárat?

Figyelt kérdés
Lenne kereslet egy Debrecen-Sármellé SZEZONÁLIS repülőjáratra? Olcsón is lehetne sikeresen üzemeltetni egy A320-at ( a Wizz Air Kolozsvár-Budapest járata is sikeres és a Marosvásárhely-Budapest is az volt ameddig nem költöztették Kolozsvárra felújítás miatt ) légvonalban messzebb is van Debrecen-Balaton, autóval 5 óra, vonattal 7-9 Budapesten keresztül, shuttle busszal 8! Repülővel kb 3 óra 30 perc lenne ( beleszámítva a várakozási időt a reptéren ) Én örülnék neki!
2017. ápr. 7. 18:06
 1/7 anonim ***** válasza:

Te örülnél neki, ez már jó dolog. Hányszor utaznál vele évente? Tudom: egyszer oda, egyszer meg vissza, mikor nyaralni mész.

Szerinted lenne akkora valós igény, hogy akár csak szezonálisan is megteljen mondjuk heti 1 járatpár ezen a viszonylaton? Mert szerintem ha lenne, már üzemelne vagy kézzel-lábbal reklámozná a Wizz, hogy nyártól beindítja.

Azt pedig ne felejtsd el, hogy a debreceni repülőtér a halál f***án van, a városból legalább fél óra megközelíteni - a sármellékinél nem tudom, mennyi idő a nagyobb üdülővárosok távolsága. De ha azzal számolsz, hogy ott is van még fél óra közlekedés, akkor a 3 óra 30 percesnek becsült repülőutad már négy és fél óránál jár, nagyjából ott, ahol az autóút időigénye. Ha időben ugyanannyi, akkor vagy olcsóbbnak, vagy kényelmesebbnek, vagy rugalmasabbnak kell lennie, hogy ezt válasszák az utasok.

2017. ápr. 7. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
5000 forintos repjegyekkel már sikeresen lehet üzemeltetési egy járatot ilyen távolságú úton már ha háromnegyedig tele van!! Hetente egy szerintem megérné, a Wizz Air azért nem nyitna, mert még semmilyen járatuk sins, és ha lesz Balatonra járatuk biztos hogy elsőre London Lutonból lesz!
2017. ápr. 7. 19:15
 3/7 anonim ***** válasza:

Régen is volt belföldi járat, a 60-as évek végén szűnt meg. Azt hiszem, 3 körjárat volt, Bp-Győr-Nagykanizsa, Bp-Nyíregyháza-Debrecen, illetve még egy déli vonalon, ami Szegedet érintette. Sőt, szezonban a Balatoni járat is üzemelt. Azután megvette a Malév az addigi légitársaságot, és inkább a külföldi járatok felé nyitottak. Szép lassan lecserélődött a géppart, és az új, nagy gépek fogadására már nem voltak alkalmasak a hazai kis repterek. Így megszűnt a belföldi légiközlekedés, pedig sikeres volt.

Most is inkább a szabályok miatt nem érné meg nyitni belföldre. Amennyit kellene várni checkolás után, plusz a transzferekre, már mindegy, ha más járművel mennénk.

2017. ápr. 7. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Belföldi járatokra igenis igény lenne. Ok Budapestről nem megy le senki Szegedre repülővel, de átszállásos utasoknak lenne rá igényük. Irtó nagy gáz a belföldi utazás. London-Budapest ok, de ha Szegedre mennél, akkor a reptérről taxi a vasútállomásra, vagy BKV, átszállás vonatra, majd zötyi le Szegedre. Hosszú és kellemetlen nagy csomagokkal. Szerintem naponta több ezer utas van akinek nem Budapest a végső úticélja. Rengeteg országban működik az ilyen fajta belföldi utazás és nagyon megkönnyíti az utazást. Egy ország nemcsak a fővárosról szól.
2017. ápr. 7. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
#4/#4 Igen! Egyetértek! Romániában, Szlovákiában is vannak belföldi járatok, SŐT.. Temesvár és Kolozsvar között is! És működnek, pedig az csatlakozást sem kínál! Egy Debrecen-Balaton a nyari időszakban heti 1x működhetne is, vannak embernek akiknek nincs autója így 7-9 órákat is utaznak, és ha már valahogy elkell jutni a vonatállomásig a reptérig is elmehetne ennyiből! Csak nem 7 órát utazik hanem maximum 4-et! És ahogy mondtam, hihetletlen de igaz, hogy az A320-asok már 5000ft ból sikeresen működne egy ilyen távon mint Debrecen-Balaton ráadásul heti 1x! Veszteni valója nincs a légitársaságoknak ha megprobálják, jó sok reklám (persze az is költség,de az megtérülne) és kész!
2017. ápr. 7. 22:23
 6/7 anonim ***** válasza:

Gyerekek, vegyétek ki a kezeteket a biliből.


1. Magyarországnak Romániához, Szlovákiához képest fejlett autópálya-hálózata van és előbbi országhoz képest a vasút is jóval fejlettebb.

2. A fapadosok NEM az olcsó jegyeken kaszálnak, csak 5000 forintos jegyekbőo nem fog megélni az a járat, 35000 forintért meg senki nem ül repülőre ott, ahol a fenti infrastruktúra adott.

3. Nagyon nem jön ki a matek. Mintha Sármellék a világ közepe lenne... De nem az. Onnan eljutni bárhová tömegközlekedéssel kínszenvedés. Persze lehet buszokat indítani, csakhogy hamarosan lesz jelentkező arra is, hogy háztól házig elvigyen az autópályán ugyanannyi idő alatt, kevesebbért.

2017. ápr. 8. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
34%

"A kérdező kommentje:


.... Hetente egy szerintem megérné..."


Szerinted...és ezzel be is fejezhetjuk ezt a meddő vitát mert lathatóan sík vagy a témában!

2017. ápr. 8. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!