Wizzair-nél hogyan lehet az internetes utasfelvételt megtenni? Többi lent
Sziasztok! Másfél hónap múlva repülünk a Wizzair-rel. A jegyeket már rég lefoglaltuk. Az útvonaltervnél az szerepel, hogy (30 napról visszaszámolva) 7 napon belül végezzem az internetes utasfelvételt.
De nem tudom, hol kell. Illetve hiába kattintok egy helyen erre a gombra, nem történik semmi.
A GYIK-ben azt írják, hogy utazás előtti 30 napon belül tehetem meg. De nekem a 7 nap lejár, még az utazás előtti 30. nap előtt.
Előre is köszi a segítséget.
Az élet bizonyítja, hogy nem elég csak melegedni bejárni az iskolapadba. Ha valamit akarsz, bizony tenni kell érte.
El kellene olvasnod ami a visszaigazoló emailben le van írva.
Persze lehet hogy lesznek alább válaszolók, akik elolvassák helyetted, de ettől még hülye maradhatsz egy életre, ha nem kapod össze magadat.
Magyar az megy?
30 napon BELÜL lehet becsekkolni. Nektek még - saját bevallásod szerint - másfél hónap van az utazásig.
A Gergely-naptár szerint legalábbis az mindenképpen több, mint 30 nap...
Akkor most hármat találhatsz, hogy miért nem megy.
De bunkó itt mindenki!
Sajnálom, hogy nektek meg olvasási nehézségetek van, sztem egyértelműen leírtam: két különböző infóm van, és nem tudom mi az oka (lehet sznoboskodni, amiért most repülök először, de akár ki is hagyhatjátok.)
Újra megnéztem a visszaigazoló e-mail-t, ahogy egyikőtök volt olyan kedves javasolni (bár tudok olvasni).
Ennek ellenére a Wizzair honlapján az útvonaltervnél ma ez szerepel:
"Internetes utasfelvétel: Végezze el az utasfelvételt 6 napon belül."
Aki köpködni meg recskázni jár ide, nyugodtan, aki már látott ilyet, és tudja, mit kéne 6 napon belül, az is nyugodtan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!