Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » WizzAir-nél visszafizetik a...

WizzAir-nél visszafizetik a jegy árát?

Figyelt kérdés
Megvettem a jegyet szeptember 5-ére, de most derült ki, hogy sajnos a "nyaralás" lefújva. Még ugye van 1 hónapom. Ha visszamondom, visszafizetik? Vagy hogy működik ez? Még soha nem utaztam

2016. aug. 2. 10:56
 1/4 anonim ***** válasza:
Lemondhatod, de 16000 Ft/fő/iràny a törlèsi díj. Tehàt ha igen drága jegyed van, akkor èri meg lemondani, amúgy nem.
2016. aug. 2. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
30.000 volt kb. a jegy.
2016. aug. 2. 11:19
 3/4 anonim ***** válasza:

Akkor nem éri meg

Tedd át másik időpontra, hasonló arra aztán majd megint

Ez díjmentes ha jol választasz időpontot

Aztán egyszer csak el bírsz menni valahova....

2016. aug. 4. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Talán ez segít:

A Wizzairről pár éve azt olvastam, hogy olyan utazóközönséget céloz meg, aki kevéssé tudja érvényesíteni az érdekeit, mert nem kimondottan utas barát a cég. Akkor furcsállottam, most már saját példáim vannak rá…

3 éve lefoglaltam náluk egy családi nyaralást, de nem tudtunk elutazni és módosítani akartam – megfizetve a módosítási díjat, ami nem volt kevés, 70,000Ft – jövő nyári időpontra a jegyeket. A wizzair nem engedte, mondván, hogy akkorra még nincs jegy és időpont. Foglaljak egy időpontra, amikorra van jegy, mondták és fizessek 70,000Ft-ot, majd ha van az általam választott időpontra jegy, módosítsak megint és fizessek 70,000Ft-ot ismét. Természetesen nem fogadtam el. Mondtam, semmi gond, váltsák creditre a befizetett összeget a módosítási díj fejében és akkor megveszem abból a jegyet, amikor megvan a jövő évi menetrend. Nem engedték, hiába érveltem, hogy sehol nincs a policyben benne, hogy csak akkorra módosíthatok, amikorra már megvan a menetrend. Be is pereltem őket. Amint megjött az első tárgyalási értesítő, azonnal küldte a wizzair a levelet, hogy mégis inkább elfogadják a kérésemet és creditre váltják a befizetett pénzt és a módosítási díjat sem kell befizetnem…

Most pedig az történt, hogy meghírdettek egy 20% kedvezmény napot, azaz ha akkor veszek jegyet, annyival olcsóbb a jegy. Nos, este akartam jegyet venni a jövő nyári utazáshoz, de a rendszer be sem engedett a webirodába, de ha mégis, akkor a foglalás soha nem futott le, csak „homokórázott”. Ez ment éjszakába nyúlóan órákon át….. Másnap reggel gond nélkül be tudtam lépni a webirodába és tudtam foglalást kezdeményezni.

Másnap megírtam a panaszlevelet a Wizzairnak, hogy mi történt és mivel az ő hibájukból nem ment a foglalás, kértem hogy biztosítsanak egy 20%-os kupont a következő foglalásomhoz. Nem hogy kupont nem biztosítottak, de a 10 nap alatt a 3 példányban elküldött levelemre még csak nem is válaszoltak... Hát ennyit a wizarről, nagyon észnél kell velük lenni.

2016. szept. 16. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!