WizzAir-nél visszafizetik a jegy árát?
Akkor nem éri meg
Tedd át másik időpontra, hasonló arra aztán majd megint
Ez díjmentes ha jol választasz időpontot
Aztán egyszer csak el bírsz menni valahova....
Talán ez segít:
A Wizzairről pár éve azt olvastam, hogy olyan utazóközönséget céloz meg, aki kevéssé tudja érvényesíteni az érdekeit, mert nem kimondottan utas barát a cég. Akkor furcsállottam, most már saját példáim vannak rá…
3 éve lefoglaltam náluk egy családi nyaralást, de nem tudtunk elutazni és módosítani akartam – megfizetve a módosítási díjat, ami nem volt kevés, 70,000Ft – jövő nyári időpontra a jegyeket. A wizzair nem engedte, mondván, hogy akkorra még nincs jegy és időpont. Foglaljak egy időpontra, amikorra van jegy, mondták és fizessek 70,000Ft-ot, majd ha van az általam választott időpontra jegy, módosítsak megint és fizessek 70,000Ft-ot ismét. Természetesen nem fogadtam el. Mondtam, semmi gond, váltsák creditre a befizetett összeget a módosítási díj fejében és akkor megveszem abból a jegyet, amikor megvan a jövő évi menetrend. Nem engedték, hiába érveltem, hogy sehol nincs a policyben benne, hogy csak akkorra módosíthatok, amikorra már megvan a menetrend. Be is pereltem őket. Amint megjött az első tárgyalási értesítő, azonnal küldte a wizzair a levelet, hogy mégis inkább elfogadják a kérésemet és creditre váltják a befizetett pénzt és a módosítási díjat sem kell befizetnem…
Most pedig az történt, hogy meghírdettek egy 20% kedvezmény napot, azaz ha akkor veszek jegyet, annyival olcsóbb a jegy. Nos, este akartam jegyet venni a jövő nyári utazáshoz, de a rendszer be sem engedett a webirodába, de ha mégis, akkor a foglalás soha nem futott le, csak „homokórázott”. Ez ment éjszakába nyúlóan órákon át….. Másnap reggel gond nélkül be tudtam lépni a webirodába és tudtam foglalást kezdeményezni.
Másnap megírtam a panaszlevelet a Wizzairnak, hogy mi történt és mivel az ő hibájukból nem ment a foglalás, kértem hogy biztosítsanak egy 20%-os kupont a következő foglalásomhoz. Nem hogy kupont nem biztosítottak, de a 10 nap alatt a 3 példányban elküldött levelemre még csak nem is válaszoltak... Hát ennyit a wizarről, nagyon észnél kell velük lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!