Wizzair-el utaztunk és 5 napja nincs meg a poggyászunk. Egy hetet mondtak max, de semmi infó sincs, hogy hol a csomag. Reménykedjünk még? Kártérítést hogy lehet elintézni?
Nem kizárt, hogy még előkerül, de sok reményt már nem lehet hozzá fűzni.
Ha kötöttél utasbiztosítást vagy volt bankkártyához, hitelkártyához kapcsolódó biztosításod akkor a biztosító fizet neked.
A Wizzairrel is fel kellene venned a kapcsolatot, ha letelt az általuk mondott idő és tőlük is kérhetsz kártérítést. Ők, már ha egyáltalán adnak, valószínűleg kupon formájában fognak.
Viszont biztosítási csalást ne kövess el, hogy több helyről térítteted meg ugyanazt a kárt.
Az viszont nem család, ha a Wizzair nem biztosítás jelleggel, ad valamilyen "kompenzációt" és ez mellé a biztosítóhoz is benyújtasz igényt.
A biztosító miatt ugye vetettél fel jegyzőkönyvet a reptéren?
Oda mentünk az elveszett poggyászos pulthoz, ott kértek tőlünk néhány adatot. Elküldtek egy másik pulthoz, adtak telefonszámot is meg kódot hogy érdeklődjünk, de semmi hír.
A kupon formát hogy értsük? Készpénz formában nem kaphatunk kártérítést?
Kedves Kérdező!
Remélhetőleg már megérkezett a csomag, de ebben az esetben is jár kártérítés (mivel annak Önnel együtt kellett volna a géppel megérkezni). A légitársaságnak be kell jelenteni a kárigényt, de általában elutasítják. 1.270,-EUR/utas összeg jár maximum. Amennyiben a megérkezéstől számított 21. napon sincs Önöknél a csomag, akkor eltűntnek minősül. Egyéb károkat is lehet érvényesíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!