Pegasus oldalán vettem jegyet, de nem kaptam semmilyen e-mailt, ez probléma?
Mikor megvettem ,akkor utána beléptem a számlámra és onnan levonták a pénzt.
Viszont a foglalás ellenőrzését sem tudom az oldalon megcsinálni,mert nem írtam fel a foglalási számot,mert gondoltam e-mailben úgyis kiküldik majd azt is.
Fel kellett volna írnod azt a PNR számot...
Enélkül elég macerás a visszakeresése. Várj még picit, ha nem jön semmi, hívd őket az ügyfélszolgálatukon fel.
(Visszanéztem, szinte azonnal küldtek minden emailt a foglalás után, tehát ha nem kaptad, lehet elütötted az email címedet).
Ők ezt írják: If you have made a note of your PNR (reservation number), you can go to the Manage my Bookings page and carry out a search by entering it with your surname, or you can contact our Call Centre for more details.
Angolul vagy törökül tudjál az ügyintézéshez. Emailt írni esélytelen nekik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!